I dag har jeg signert salgskontakten ... I helgen skal containeren fylles .. Kontoen fylles opp til randen på fredag .. Spørsmålet er: Når skal jeg bestille flybilletter til Hong Kong i november? Hvor skal jeg fly helgen 26.-28.04 på egotripp? Mest mulig poeng per kroner ...? Satse på diamant i år? Ikke ETT poeng hittil i år ..
......Kontoen fylles opp til randen...!? Men det er jo bare nesten, det. Skikkelig sving på sakene er det først når personen med kontonummer under deg begynner å klage over at hen har fått så dårlig plass
@Eddie47 Hadde du fått disp en helg senere kunne du blitt med til Chicago. Jeg skal over 2-5/5.. Hong-Kong er det vel ingen som vet og problemer med full konto er ukjent for en tobarns-far med boliglån tett oppunder haken..
Høres ut som om det bør være mulig å booke BGO-CPH-HKG-ORD-HKG-CPH-BGO med SK og UA her og lande i ORD 2. mai. Sikrer vel diamant da?
Vi har to alternative datoer til HKG, men ser ut som 8-11/12 november kan bli aktuell. Evt helga før. Lage en avstemning snart vel
Oi er det poeng sanking på MR opplegg Håper det er lov for nybegynnere i assisterende junior stilling i IF-spesialisering, å kunne igle seg på med Senior Partnere og CEO på IF
Det er absolutt lov. Jeg var ganske fersk selv da jeg booket tur og ble med på fjorårets lille M&CR til Hong Kong og jeg har ikke angret et sekund på at jeg tok den avgjørlsen. Maken til hyggelige folk skal man lete lenge etter. Så nå venter jeg bare på at @Tore & co skal spikre datoen!!!
Det verste med den ubesluttsomheten er at setene mine på flyene blir opptatt .... og at godkjennelsen i heimen går ut på dato .... og jeg som har funnet så bra flyvninger...
Takk for at det er virkelige trivelig folk på forumet her og ønsker å dele kunnskap og glede. Nivået på bobler, måltider og ikke minst en eller utallige mange humor innspill skal ikke sees bort ifra Da venter vi på at høvdingene skal slå på stortromma
Atdevar? Kan du ikke skrive det i klartekst for oss som er litt oppe i årene og ikke henger helt med i svingene?
Haha!! Var bare en intro til Dåktærn så han får se åssen HKG turen er. Vi har datodiskusjoner på bakrommet nå, så lager en ny tråd ganske snart.
@Eddie47, har du konkludert med noe? Jeg kommer til å mangle ca. 20 k poeng til Diamond ved utgangen av kvalifiseringsperioden som går ut i april. Tenker det enkleste er en IC flight i C en helg, men finner lite under 20 k og så mye er ikke Diamond verdt