Mener det kommer fra en eller annen reklame men husker ikke helt i farten! Var det Kiwi? Men anyways, ønsker alle en god dag! Det er jo tross alt snart helg Til dere heldige som er på reisefot ut i den store verden kan det meldes om et helv****s møkka vær i Oslo og det ser heller ikke ut til og bli noe bedre med det første så kos dere mens dere kan! Ingen vits å returnere til hovedstaden med det første. Btw: Hvor blir det av di gode tilbudene fra SAS om dagen? Ingen nissepriser og heller ingen 30 000 ekstrapoeng boostere som Eivind sa det skulle komme flere og flere av i framtiden (ref et eller annet intervju for en stund tilbake).
Opp kl 5. Hmrmpf! Heldigvis er det ein time til før folk begynner å ramle inn døra på jobb. Då rekk eg å muntre meg opp litt med IF så eg ikkje bit hovudet av stakkarane som dukkar opp etter kvart. Ha ein fin dag alle sammen!
Strålende vær i verdens vakreste by ... Byen er nyvasket og nyasfaltert og nå venter vi på det store innrykket av verdenspressen og noen syklister ..... Ha en flott dag!
God morgen fra Trondheim Deilig temperatur i morres...14 grader og lett fønvind. 2 dager til helg folks... Ha en trivelig torsdag
Blå himmel i Kista, fortsatt snurt for at jeg sa ja til denne jobben, når jeg kunne vært i Dubai..Men snart skal jeg fly hjem med mitt nye favorittselskap Shitty jet, som gir meg en fantastisk flyopplevelse hver gang de lander på Værnes: litt sidevind og de dæljer i bakken som en sekk med sement
God morgen fra oljebyen! Hjemmekontoret er ikke nyvasket men duger til litt IF surfing før det jobbes litt. Noen som har funnet noen interessante turer med SQ sin promotion?
Så var jeg tilbake i Oslo. Knall tur over dammen, men på båndet fant jeg bare ett av to kolli. Så kjedelig å miste bagasjen på vei hjem når ingen forsikringer dekker noe. Eller finnes det?
The world's busiest passenger air routes. routesonline.com/news/the-worlds-busiest-passenger-air-routes (før du klikker på linken, gjett hva du tror topp 3 er)
Ingen bombe at disse rutene er fra en spesiell verdensdel akkurat. Men, jeg husker at iallefall før i verden, så var Oslo - Trondheim - Oslo og Oslo - Bergen - Oslo i europatoppen. Noen som kan bekrefte om dette fortsatt gjelder?
OSL-TRD nr 6 i Europa OSL-BGO nr 8 i Europa http://www.worldatlas.com/articles/busiest-air-routes-in-europe.html