Kampen i går gikk rett ad vest, det er både positivt og litt negativt. Det positive er at neste kamp ikke kommer i konflikt med en tur til VNO med @holmen. Det negative er at familien kjeeli ikke kan kaste seg rundt for en spontan tur rundt i Europa. Etter å ha vært på 3 kamper hvor det serveres øl på stadion, har jeg skjønt pante systemet for glassene. Man kjøper først en øl med glass til f.eks 6€. Har man samme glasset ved neste kjøp, koster det 3,5€. Plutselig fant jeg en pante luke, og spurte hvordan dette fungerte. Svaret var: Man samler glass, får en QR kode hvor man får betalt pr glass innsamlet. Da fikk jeg vann på mølla, og begynte å plukke glass på tribunen. Følte meg litt som Fille Franz der jeg plukket glass, men resultatet ble ikke så ille! 96€ i retur kan man si seg fornøyd med Gikk jo rett å slett i pluss på den kampen. Ps. Jeg var ikke den eneste Fille Franz, så rett før avgang fra stadion en annen med en høy stabel med glass. Ha en god Fredag folkens
God morgen fra en regntung hovedstad. Trumf kontoen fikk greit med påfyll etter trippelen i går. Evergood er såpass mye bedre filterkaffe en Ali, så der går grensen selv for en bonusnisse, men kjøleskapet ble proppet opp av yoghurt fra Meny Ha en strålende fredag alle IF-ere
God morgen! En god natts søvn er en fin måte for å bøte på eventuell jetlag. (Får de utover dagen, hvor bra det egentlig går med den jetlagen..) Det er blitt fredag på hjemmekontoret, deilig med kort arbeidsuke. Det regner, så snøen forsvinner sakte men sikkert. Men det er fortsatt nok å ta av. Så jeg trenger ikke akkurat finne frem gressklipperen ennå. Ha en fin en!
God morgon frå austkanten i hovudstaden! Det er varsla eit skikkeleg skitvêr (les: regn/sludd) det neste halvanna døgnet. Eg håpar det blir mest snøfall! Åkkesom, innekosen er sikra: Sjokoladekake til kollegiumet Ha ein brillefin fredag, gode medforumistar
God morgen fra Sølvbyen, den er grå og regnvåt i dag. Det kommunale badekar er besøkt og kaffe basert på hel bønne-teknologi er brygget. Ali? Fy! Appen fyllte seg litt overraskende opp i går. Kombinasjon av rimelig enveis-billett og retur med bonus-billett gjorde at selv Granca ble for fristende. Sorry. Fullt familietreff I kveld, alle er i samme land samtidig. Og yours truely skal lage pizza. Trivelig! Ha en fin fredag!
God morgen fra hjemmekontoret! "Koser" meg med å lese gjennom et Validated Profile: SD Access for xxx vertical-document og kjente plutselig at det var greit med fem minutter på IF. Grei tur ned fra Bodø i går ettermiddag, EBD-fordelen med ombooking viste seg å virke denne gangen også. Avgang 1445 fremfor 1930 har litt å si i forhold til når man kommer seg helt hjem! Nå er det ingen turer før onsdag i påskeuken, selv om en tur til det nære utland (les: Bergen) plutselig kan dukke opp i midten av neste uke. Lørdagens værvarsel indikerer innetid eller Villmakrsmesse mens søndagens varsel indikerer at Stolpejakten endelig starter opp igjen! Med ønsker om en riktig god helg!
God morgen fra et regntungt Sandefjord. Her skal det kursdeltageres før snuten settes hjemover mot Oslo i ettermiddag og helgen kan starte.
Blir vel knappe 30kr med dagens kurs men høyt priset uansett. Slipper sikkert en del kostnader på rydding da
God morgen fra MBT, greit med regn her også men værre skal det bli. Dagstur til Stavnager, kjapt møte og rett hjem. SAS og 1C hele veien. Edit; Boarding begynte før jeg begynte på sikkerhetskontrollen så ingen frokost på loungen i dag men rett ombord. 1 ABC for meg selv og god beinplass;
For å pirke, så er det nesten 30 kr rabatt om man ha med eget glass på øl nr 2, mens panten er €1,5, altså ca 17 kr.
Hei fra kontoret. Hovedansvaret for i dag er å hente kaken til kl 14 kaffen... ellers en deilig rolig dag med kun få møter. Fin måte å avslutte uken på. Siden vi har bestemt oss for å ikke fly interkontinentalt i år for å spare litt penger, ser jeg nå på ny elsykkel og ny elbil, for det er tross alt ikke IC reiser. (det er ikke jeg som er på sparebluss i forholdet ). Ha en herlig fredag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Ny dag med "sjuk" unge i heimen. Det kosta meg trippeltrumftorsdagen i går. Ein hard mental smell, men eg står han vel av. Berre vel ni månader til neste langtur i dei eleverte klassar. Uffameg. Men, men. I dag skal eg i det minste sanke poeng ved å ha bilen på service.
Nå er det helg Felles lunch og greier. Og tid til å spise. Februar 25 : SFO til et varmt sted. Jeg booker SkyTeam ( om ikke andre ting er mye billigere) ikke sant og satser på noen grunnpoeng fra ny allianse ? Eller hva tenker folket?
Det er ikke helt sommer på solkysten … temperaturen stiger oppover til 6-8 grader og «No livnar det i lunder, ….. når våren kjem her nord» Fritt etter Elias Blix, det er viktig å gi rette referanser og sette i hermetegn når det siteres for plutselig blir man minister og da må en stå for det som blir publisert! Ad streik hos Lufthansa, det er gått så langt at når min datter skal til Vancouver i begynnelsen av april blir hun advart mot Lufthansa og er blitt booket med Air Canada .. Du verden!