Nå igjen, disse mandagene altså!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 02. mars 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et av #Ruters kjøretøy hvor jeg er tungt fortvillet til sinns. Trodde det var søndag når vekkerklokken ringte (og jeg bruker aldri djevlens verk i helgene!) men mandag er det visstnok. Grøss!

    Av flystoff har jeg rukket å
    få med meg konkursopplegget til Norwegian, i tillegg til at det er litt ugreit vær i New York. Bra jeg ikke har tur med SK907 idag!

    Nei, nå må jeg innom Narvesen så jeg har en cola til ettermiddag. Ha en fin dag!
     
  2. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra en eller annen SK-flight(!). Turte ikke risikere Kjos-fast, så måtte bite i meg Plus Full-Flex. Omtrent som gamle dager i starten; kjapt ombord, sete langt fremme, kabinbesetningen hengte opp jakken uoppfordret, men så kom det en geit i midten. Som vanlig er det også badstukabin. Godt gjort å få det til om vinteren, SAS. Blåmandag.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Mandag ja. Helt ufattelig tungt å komme seg opp av bingen i dag tidlig, og er ennå ikke våken.

    Ha en bedre mandag!
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Det finns inte en kopp kaffe eller påse med vitt pulver som kan rädda mig från den här arbetsdagen så jag låter bli båda. !"¤=!#%/!"#)=%(!"()%/!")%"#/!%(!"

    Ha en bättre måndag!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Goood mandag fra Trondheim. Her er vinden sluttet å blåse, og temperaturen er på pluss, så klager ikke. Dagen blir forhåpentligvis normal, med henting av kidsa i bhg og deretter kanskje en liten økt med trening.

    Ha en flott dag :) :) :)
     
  6. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bergen! Dagens treningsøkt er unnagjort med en seig intervalløkt, nå blir det en rolig formiddag, før jobb i kveld! Har klart å utsette å se på sesong 3 av House of Cards foreløpig, men er stor fare for at jeg ryker på en episode eller to i dag :D

    Ha en strålende mandag! :)
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Mandag ja!
    Blir en travel uke.
    Men nå: Lunsj!
     
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God mandag, sola skinner nesten mellom regnbygene her. Hodet har nesten forstått at det skal fungere om dagen igjen etter nattjobbing. Ganske fornøyd med at det bare tok tre dager.
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    It's not about what Mr. Coffee can do for you, but what YOU can do for Mr. Coffee ... ;)

    G'morgen fra Vestsørøst. Her er mandager egentlig ganske populære, siden jeg for det meste gar fri på denne undervurderte ukedagen. Så også i dag. Så jeg kan, for å sitere fra et annet innlegg, sitte i ørelappstolen min og følge dagens spenning og begivenheter. Etter å ha ridd av mang en streik, lovlig eller ikke, i frontlinjen, er det egentlig litt deilig å være ferdig med denslags. Ihvertfall face to face.

    Det er plutselig tosiftet med varmegrader igjen, og onsdag kommer det ultimate vårtegnet - et skikelig tordenvær. Så får vi håpe vi er ferdige med denne hvite dritten for i år. Sydstatene er ikke bygd for slikt.
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag herfra også.

    I dag er det ett godt (?) gammelt vårvær her på Sunnmøre med regn, sludd og litt sol innimellom bygene. Alt med det gamle der altså. Dette er den siste friuken denne gangen for meg og på fredag venter Olja igjen. Så de siste dagen skal nytes til det fulle selv om været ikke er helt samarbeidsvillig. Men, da er det enda godt at man kan kose seg inne med siste sesong av House of Cards ;)
     
  11. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag. Ventar på ein forsinka SK806 frå LHR. Må ta turen heim og studere ein dag før eg reiser tilbake til London for midtvekekamp på onsdag. Frekvensen mellom Oslo og London må nok minke når eksamenane nærmar seg i mai.
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen i klubben! Ble fotografert liggende og vri meg i mentale smerter i dag, av en kollega. Vi snakker mytji pratsomme mennesker i telefonen og en ekstremt utålmodig Fnate
    [​IMG]
    På den andre siden... uhm... Nei. Glem det

    Ha en fin kveld
     
    PCR, Islending and tommy777 like this.
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Tenk å ligge å dovne seg i arbeidstiden! Tsk tsk!
     
  14. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Arrrgh ja! Heilt enige me deg, sko til København-Gdansk.
    Flyet fra Købis va innstilt,,,*Følte seg greit frustrert*
    Møtte opp på Sola, snakka me di SAS i lugå, "bare reis til København å møt opp der"
    "Tar med meg sekken å labbe gjennom fasttracken, greit noe funke lissom"...
    Komme til København, snakke med servicesenteret, kan bare dra hjem igjen, ingen fly går til Gdanski....

    Gåsj, e det mulig, først til Oslo etter 3 timer venting, så til Stavanger, 2.5 timer venting der,,,
    Va godt med en pils i Loungen ja....
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Woshdag. Her var det ikke mye pust i bakken, nei. Satte meg ned i kontorstolen og fast forward til middag.

    0 grader er det varmeste på lenge, men i morgen venter California, så da blirre andre boller

    Sneiks!
     

Del denne siden