Noen som enda har testet dette på OSL? http://www.aftenposten.no/okonomi/Slik-blir-VIPene-traktert-pa-Gardermoen-38956b.html
5 lapper per person for twist og brus for deretter å blir shuttlet til ett midtsete i SAS Plus? Litt i overkant, kanskje
Oh, jeg vet. Kjerringa har allerede spist opp alle bitene jeg liker før jeg får sjansen. Glad hun ikke drikker Whiskey
På vei hjem fra ett møte i forrige uke der jeg fløy SVG-OSL-AES la jeg merke til noe jeg aldri har opplevd før på OSL (bortsett fra ett par ganger med kongelige ombord); Når vi skulle gå av flyet på OSL så la jeg merke til at en del av de som satt rundt meg i Plus tok av til venstre rett etter flyet og gikk ned trappa som blir brukt når man kan boarde/de-boarde gjennom bakre utgang. Og da så jeg at det stod en minibuss med mørke ruter og en nice BMW sjuer parkert ved trappa, begge merket med ett-eller-annet-VIP. De fleste i følget var i uniform med mye gull på skuldrene så det var tydelig at det var noen høye herrer fra NATO e.l. Håper bare at de i minibussen fikk mer enn en twistpose på deling!
Hva er nytt? Syns den ser ganske lik ut som da jeg var der for ett år siden. Ja, begge deler er i Tom Bradley International. Det er ikke langt å gå fra loungen til flyet.
Twist og Farris på Gardermoen er okay, men det er mer stil over sakene i Zürich. zurich-airport.com/airport-services-en/vip-service
Nå er det sjelden man ankommer bussgate i Zurich, har faktisk aldri skjedd meg. Da er det bedre å bruke grunkene på å oppgradere fra C til F
Eller kanskje fra Y til C. Passe konge om du sitter på midtsete i Y og blir hentet av limo utenfor flyet.