God tirsdag Norge fra Kennedy Space Center. I dag skytes det opp en romferge herfra, dagen etter vårt besøk. Det var nok litt av grunnen til at vi hadde det veldig behagelig her, med lite folk Ha en strålende dag alle IF-ere
Ja, god tirsdag. Skal bli godt å slappe av litt hjemme etter 25 flighter på en måned Batteriene må lades før ny 3-ukers turne fra helgen. God avslapning/reise/planleggingsdag til alle!!
Romfergene står trygt på museer rundt i USA, regner med at dere fikk sett Atlantis som står på Kennedy Space Center. Det som derimot skal sendes opp i dag er en Falcon Heavy-rakett med en værsattelitt (GOES-U). https://www.kennedyspacecenter.com/...june/rocket-launch-spacex-falcon-heavy-goes-u Er dere i området enda bør dere defintivt komme tilbake, det er ganske spektakulært å se at to av startrakettene flyr tilbake og lander igjen etter bruk. For dere som ikke er så heldige å være der kan dere se oppskytningen her:
Var på KSC da Crew 5 gikk opp med Falcon 9, stor underholdning. Her ble det kansellering av julis eneste planlagte tur, så da må det LH F spontantur til hvis jeg skal unngå hvit måned. K
SAS hjem fra DUB i dag satser på at det blir mindre spektakulært en showet @Maggie kan se. God tur og nyt sommeren
God føremiddag frå heimekontoret. I dag var det f... meg fartskontroll nede i dalen her. Det trur eg ikkje det har vore før. I alle fall ikkje på denne sida av krigen. Stoppa vart eg heldigvis ikkje. Alt for lenge til neste flytur. Nesten fem månader til neste eleverte flytur
God ettermiddag fra en varm hovedstad. Her er det hektisk jobbing for å bli ferdig med det viktiste før sommerferien starter. Må vel komme meg til byen i ettermiddag når møtemaratonene er ferdig for å fikse festivalarmbånd. Tar nok en kortere dag på jobb i morgen, ja
God ettermiddag fra Ørfiske. Tatt frem sykkelen fra mange års glemsel i boden. Måtte være støttehjul for konemor på sykkelstolpejakt i Lillomarka. 21 km så langt, bare 19 km før man kan slenge seg på sofaen.
Boarding fra G18 15min etter landing på K06 i MUC kunne blitt småtravelt men det kom bilservice selv om det var gate så da rekker jeg en liten matbit; Og kanskje litt rips;
God ettermiddag tirsdag! (Eller god morgen onsdag, om man regner med alle tidssoner i verden?) Solen skinner, jeg har fått is, og en lang arbeidsdag fylt med møter er over. Nå er det barnevakt som står på programmet, med litt legobygging. I morgen starter det på Ekebergsletta, det blir stas. (Og det blir nok litt kortere arbeidsdager resten av uken). Ha en fin en!
God kveld fra Oslo. Det ble EM-kamp på storskjerm med noen kollegaer (og noen øl) etter jobb. Sjekker ut en nabolagspub før loppekassen. Er det sommer så er det sommer. Men hva sier presten til det