NCC poeng for reiser med Royal Caribbean?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av TRD_Lars, 06. okt 2019.

  1. TRD_Lars

    TRD_Lars Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Har noen fått de 10.000 poengene for å reise med Royal Caribbean som de har reklamert med i årevis? Jeg har ved flere anledninger nå oppgitt mitt NCC nummer ved booking, aldri sett et eneste poeng. Andre som har samme erfaring?
     
  2. Filip

    Filip Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fikk vite av bennett ferie at det ikke var mulig å kombinere dette med crown and anchor opptjening(?), så de kunne ikke legge inn begge deler sa de. Kan det muligens være derfor?
     
    TRD_Lars liker dette
  3. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    CAS opptjening? Er ikke det bare antall netter ombord da (suiter x2). CAS kan vel kombineres med absolutt alt av tilbud trodde jeg.
     
  4. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk for et cruise i sommer... Skrev bare inn NCC-nummeret under bookingen fra RCCL.no, ikke noe problem. Poengene dukket opp dagen etter.
     
    TRD_Lars liker dette
  5. TRD_Lars

    TRD_Lars Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Ah, det forklarer kanskje saken. Men har aldri sett noen mulighet for å velge bort CAS-opptjening? Får jo uansett mye mer verdi ut av CAS enn de der 10.000 poengene noen gang kan gi meg. Synes uansett de kunne ha spesifisert dette i kampanjen sin.
     
  6. TRD_Lars

    TRD_Lars Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Hmm, men fikk du også opptjening i lojalitetsprogrammet til RCCL, eller er det noe du ikke er medlem av?
     
  7. TRD_Lars

    TRD_Lars Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har tidligere hatt at f.eks. tilbud som skal gi X USD i on board credit, f.eks. det man får gjennom å eie aksjer i RCCL, ikke kan kombineres med andre tilbud/kampanjer, f.eks. "2nd guest 50% off" eller "free WIFI" og alle de greiene de opererer med stort sett 365 dager i året. Det kan jo hende at NCC sitt utelukkende gjelder for en fullpris tur uten noen som helst rabatt, noe som i praksis ingen reiser med?
     
  8. Filip

    Filip Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Sjekket mailen akkurat, jeg som husket litt feil, hun skriver at de kan ikke legge til NCC nummer ved bestilling i reisebyrå, men at dette kan gjøres via RCCL sin nettside.
    Har ikke sjekket om jeg får lagt det inn ei heller hvor, da jeg har et lite luksusproblem med for mange poeng hos NCC som jeg ikke helt har tid til å bruke...
     

Del denne siden