Nedgradering fra sølv til basic

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av sopranoss2, 11. aug 2018.

  1. sopranoss2

    sopranoss2 Medlem

    Innlegg:
    150
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    18
    Har et spørsmål jeg håper mer erfarne reisende kan svare på. Har en del timer på Gardermoen i dag og satte kursen mot SAS Loungen i den tro at jeg som sølvmedlem hadde sommertilgang. Viste seg imidlertid at jeg ikke er sølvmedlem lenger. Må ha skjedd nylig for jeg kom inn på loungen for noen uker siden.

    Vært sølvmedlem lenge og reiser vel noen turer med SAS i året, det varierer.Hva er kravene for å beholde sølvmedlemskapet? Og man får altså ikke beskjed om at man er , eller på vei til å bli nedgradert?
     
  2. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    20.000 EBB poeng, eller 10 legs/segmenter med SAS/Widerøe.

    Nei, du får ikke beskjed med mindre du følger med på EBB siden din, der ser du perioden din for inntjening. Du må rekke kravet innen det tidspunktet, det ser du på SAS profilen din inne på SAS siden om du logger deg inn. Når det gjelder Lounge for sølvmedlemmer så er dette på Lørdager og visse utvalgte perioder i feriene. Uansett, jeg ville ikke brydd meg i det hele tatt i forhold til å beholde denne statusen, den er ikke verdifull nok for meg til å ta meg brytet. Hadde jeg flydd så lite så hadde jeg gått for Norwegian i stedet for.
     
    Wiolenze liker dette

Del denne siden