Prøvde meg på søk men fant ikke noe selv her. Er på jakt etter et enkelt verktøy for planlegging av multi-stop turer. Lastet ned skyplanner, men får ikke lagt inn flere segmenter der.
Nettsidene til reisebyrået Berg-Hansen har i alle fall funksjonen for å legge inn strekning for strekning. Her må du ha egen brukerkonto (gratis å opprette og inneha). Dog har jeg ikke testet denne veldig grundig, så jeg skal ikke si noe annet enn at funksjonen finnes. Du får i alle fall lagt inn noen kriterier som kan spisse søkene (kun Star Alliance eller Oneworld m.m.).
Kor omfattende skal du ha det, skal du ha gjennomgåande billett etc? Både Expedia og google flights klarer dette til ein viss grad, men det spørs kor avansert du skal ha det
Multi-stop turer er vel ikke/lite relevant ift. bonusreiser? Max 24 timer, ev. en open jaw, eller dyre enkeltturer om man uhorvelig mye poeng da...
Tja, open jaw _og_ enkeltreiser innenfor samme region må jo være lov? Enkeltreiser innenfor samme region trenger ikke å være veldig dyrt.