New York på budsjett med forelder

Tråd i 'Reisemål' startet av KristianR, 01. okt 2017.

1. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

Går inne med en liten plan om å ta med min mor til New York på overraskelsesstur i desember. Flybilletter fikser jeg, men er interessert i tips til hoteller. Vi flyr SAS og lander på EWR, og ønsker å bo noenlunde sentralt, helst under 2000,- natten. Hvor bor vi? Det bør være ganske sentralt og enkelt å komme seg rundt derfra.

Alle tips mottas med stor takk, og det gjør øvrige aktivitetstips også. PS: Ja, jeg har lest gjennom de øvrige New-York-trådende.

Kristian.

2. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
  3. nix031

nix031 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    13
    Jag har bott på södra Manhattan mestadels. Sist jag var där bodde vi på hampton inn Manhattan Soho. Minns inte helt priser, men det var nog lite över 2000/ natt. Men läget var perfekt och nära tunnelbanan. December är ju perfekt för nhl hockey i en av de tre arenorna runt omkring ;-) sen är det alltid coolt att uppsöka en speak easy bar. Det finns ett par att välja mellan i detta distriktet.

4. kaijoar

kaijoar Bonusnisse

Likes mottatt:
    634
    Bonuspoeng:
    93
    Bodde på Hampton Inn Manhattan Times Square i mai i fjor, og det var et veldig kurant hotell i forhold til prisen. Ekstremt sentralt, Hilton-poeng, og veldig hyggelig og flink concierge :)

5. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Kikker du litt på www.MittNewYork.no finner du masse tips.

Personlig liker jeg Lower East Side og områdene rundt, eks SoHo. Ellers er Chelsea nære Meatpacking district og West Village bra. Up town og midtown kan man besøke, men det er mye koseligere og mer skjel i nevnte området.
    Bedre restauranter og litt roligere atmosfære.

Fredrik81 liker dette

Del denne siden