Hallo! Jeg har begynt å titte litt på en romjulstur. EZE, TPE, CGK eller DPS frister. Er det noen som har sett noen gode romjulspriser i C enda? Vi må komme oss under 15-tallet før det begynner å rykke litt i bookingfingeren min. PS: Beklager til alle som fikk falsk alarm på epost ...
Vil anta at TK i Business Class kanskje er tilgjengelig i rom-julen. Hva med Bogota og Panaman (BOG) & (PTY) - kan anbefales. Eneste negative at billig Biz hos tyrkerne gjerne går i P-klasse og det gir lite eller ingen EB
Jeg ser det dukket opp en julekampanje på epost fra Swiss i går. Beijing og Shanghai til ca. 16100 NOK. Det er den første julekampanjen jeg har sett foreløpig. Jeg overvåker priser til en del destinasjoner i romjula på flights.google.com, og det er dyyyyyrt enn så lenge.
@tommy777 Ikke får å mase men siden du er akkurat som oss andre "vanlige dødelige" bonus stuttfeiter (@Stuttfeiten , kunne lagt til alt for mange andre her...) men blir det noen Insideflyer julekalender i år?
Nå er jeg nær ved å kaste inn håndkleet og booke en kjip kortdistanse-flyvning til Praha, Budapest eller noe.
Finnair har kampanje nå. SAS har lenge hat tilbud under 15 000Kr. Fant HKG til 14 700kr tidligere, men nå må man opp til rundt 16 700Kr.
Jeg er litt kresen og forsøker å finne et nytt land; noe annet enn BKK, HKG, hvor jeg har vært flere ganger de siste to årene.
Virker som dette er et luksus problem Men ja Kina er dritt pga visum, og spesielt om man ikke bor i Oslo, eller drar der ofte.
Du har Ethiopian ARN-VIE-ADD-Cape Town og noen andre Afrikanske destinasjoner for under 15 000 NOK retur. 26 DEC – 30 DEC. Bookes i Business (D) – 200% EuroBonus Om du gir opp poeng inbound kan turen bestilles for under 12 000 NOK
ethiopianairlines.com Edit: Ser denne også er mulig å booke ex-ARN på andre datoer i desember. Cape Town/JNB + Maputo, Harare, Kampala (EBB) og Kenya. Helt ned mot 10 500 NOK i Business (P), null poeng. Booket i Business (D) gir ARN-CPT ca. 28 000 EuroBonus poeng. Noen ruter har én dag (morgen til kveld) i Addis Ababa. Det er en fin mulighet for å utforske en interessant by, anbefales. Ethiopian ordner free transit visa, hotell, transport og mat. Førjulstur til Mahé, Seychellene for 11 500 NOK i Business anyone?
Jeg finner faktisk ARN-CPT i Biz til pinlig nøyaktig 10.000 NOK, 24-30 des. Via Google Flights kommer det opp en haug av alternativer til 14.000-ish, men booker du via ethiopianairlines.com kommer det opp som 10.848 SEK.. Men, som sagt, det er uten EuroBonus-opptjening.
Egentlig positivt at man også tilbyr "no frills" i den forstand at de som ikke vil være med på bonuskjøret slipper å betale for det. Skjønt... Jeg skjønner jeg banner i kjerka nå
Nei her er du ute på viddene. De kalkulerer jo med at noen ikke bryr seg og registrerer poeng, ellers ville de nok måtte skru opp prisen mer. Og man får vel poeng hos Sheba om man flyr P?