Hei. Jeg vet ikke helt om dette er helt innafor og spørre om, men prøver allikevel. Vi ønsker oss til en varm plass i vinterferien (2022). Maldivene, Seychellene, Mauritius eller liknende. Vanskelig å få tak i bonusreiser med EB poeng, men kanskje noen her har alternative "løsningsforslag"? Ønsker å dra rundt 19. feb og tilbake 25. feb. Anyone?
(For de som er som meg, og nå lurte på hvorfor en EBD ville kjøpe poeng, så var det fordi vi er i underforumet Flying Blue)
Korrekt. Kanskje noen har anledning til å rett og slett booke denne turen for oss, for en liten slant med penger?
Hvis du spør meg, så har jeg overhodet ingen anelse. Har ikke engang en konto hos et flyselskap som tilbyr dette en gang. Håper derfor noen andre reisevante Flying Blue eksperter her eventuelt kunne svare på det.
Det koster €120 å overføre 10K FB miles. Nerdwallet anslår verdien av 10K miles til $140 (€123/NOK1238.) I praksis forsvinner hele verdien i overføringskostnader.
Alt dette kan bli ditt for bare 430.000 miles og 860 euro i skatter og avgifter. 19. februar er det bare ett ledig sete.
Kult! Men hva mente du her? Har du disse poengene og er villig til å "selge"? Og er dette business seter?
Tipper det er første klasse, hvis ikke så kan du fint glemme dem, men AF har masse bra tilbud om du kikker litt rundt
Dette er business på alle 4 leg, og herlige 9,5 time på CDG på vei ut. Poenget mitt er at det kommer til å bli dyrere å kjøpe poeng enn å kjøpe vanlige billetter. De ligger på 21.661kr for samme flighter.