Ut på tur igjen! Denne gang til USA. På jakt etter 2 billetter i bizz med SAS. Dvs. 100 000 poeng + CT. Betaler godt send PM
Får du tak i trumf, kan sikkert nokon fikse fly premium med to i business til 120'. Mine CT skal brukes på noko anna enn SAS
Alt er til salgs for riktig pris.. Send meg et bud så skal jeg vurdere det.. Har nok poeng for 2x SAS C...
Noen som vet hvor mye 2 stk i F til australia er i eurobonus poeng ved bestilling, og hvilke eventuelle selskap som flyr i F fra europa?
180 000 i C til Australia og 240 000 i first til Australia, per person eller to på CT Thai er eineste eg har funne tilgjengeleg heile vegen ved tidleg booking. Asiana har eg ikkje funne system på, men det er kanskje andre som veit, det lurer eg også på, og LH legg ut 14 dager før. Korleis er det med first på ANA? China Airways er også mogleg, men det blir vel litt meir som normal Business! For min del blir det mest sannsynleg Swiss til SIN og SQ til Mel, og Asiana heimatt i C
Thai er som du sier mulig, ANA flyr med 787-9 uten first til sydney. China Airways er medlem i skyteam, Air China er med i *A. Vær obs på at hvis du ønsker å fly som du sier blir det i såfall swiss i C og SQ i eco, da vi ikke har tilgang til Swiss F eller noe premiumprodukt på 77W eller 380 på SQ.
Hei, litt av nysgjerrighet her, til dere som kan dette bedre enn meg Hvilke verdier vil poeng salg normalt sett ligge på for at begge parter burde si seg passe fornøyd? Eks salg av poeng bulker på 100K, eller 240K etc, med eller uten CT. Sitter for øyeblikket på ca 700K poeng & 2 CT. Men min tanke er kanskje at det generelt ville være litt lite verdi i et poeng salg kontra den potensielle kostnad / verdien på en business/first billett ?