Noen som kan bistå meg med forbruk av cashpoints?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av chrt, 29. okt 2017.

Tags:
  1. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har brukt BankNorwegian og samlet Cashpoints i en del år. Nå har jeg fått mail om at 1700 points utløper ved nyttår, og jeg er ikke i nærheten av å kunne fly med Norwegian i det kommende halvåret som jeg kan se nå...

    Dersom det er noen her som planlegger å fly med Norwegian, og kunne hjulpet meg med å få brukt disse så gir jeg gjerne 10% rabatt og "kredittid" i form av at du ikke trenger å betale før du vet at reisen er i orden / gjennomført. Et annet alternativ er at jeg mottar Trumf, om noen vil veksle den veien.

    Jeg har inntil 4000 cashpoints å forbruke, så send meg en PM om du kan hjelpe :)
     
  2. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Usikker på om det er mulig, men vil tro at du kan kjøpe flex-billetter nå denne helgen til 699, og bare flytte de frem helt til du kan fly. Billettene blir jo belastet med en gang, så i praksis vil det vel kanskje bare bety at de ikke er refunderbar etter nyttår.
     
  3. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Takk @Pepeu for forslaget, men det er bare det at jeg for tiden bor i utlandet hvor Norwegian ikke flyr. Og nå har jeg ingen planlagte reiser innenlands for kommende halvår...

    Men kanskje noen andre har noen bestillinger og vil spare noen kroner?
     

Del denne siden