Kjører et kongeparty på presidentsuiten til IC til helgen om noen vil joine Ellers om det er noen som flyr til eller via IST innen 13 okt og kan ta med en papirvoucher for gratis natt på IC så si ifra! Den er i Oslo men kan sendes i Norge. Kan evt muligens også leveres via DXB/AUH.
Glemt AMB weekend voucher’en din? «The original certificate must be presented at time of check in or the hotel may decline the booking.»
Yep, nesten. Har met et med mars 18 expiry, men det dukket opp et oktober 17 cert hjemme som jeg kunne brukt. Kjipe var at det dukket opp rundt lunsj i dag når en av gjestene allerede var på vei til OSL.
Forpartiet er ankommet. Deilig med 8 am innsjekk. Jeg håper gjestene oppfører seg bra for her er det kunst og møbler for 7 sifrede beløp. Deilig å være både president og royal ambassador!
Tar en vareopptelling søndag morgen (dvs rundt 5 pm), men for å være på den sikre siden har vi bestilt hjemreise 17 okt, så det er absolutt mulig!
Om noen skal til Istanbul med innsjekk innen 16 okt kan jeg være behjelpelig med en meget god hotell deal og.