Angivelig janteloven i praksis https://www.vg.no/rampelys/i/q1opbg/bjarne-broendbo-sur-hevder-han-fikk-kjeft-paa-namsos-flyplass
Det er vel neppe noen grunn til å dra en DYKWIA på en flyplass hvor det etter stasjonssjefens synspunkt synes å være bare en ansatt, og fra Brøndbo sin side synes å være bare en passasjer. Kanskje like greit å legge ned den stasjonen og la han kjøre de 16 milene til Værnes på «E6 strakaste vei’n» ?
Definitivt løk. Men det er jo gøy å stå på en slik liten flyplass. Jeg var på plass til nesten å rekke flyet før, og booket om en fullfleks i appen før jeg gikk til innsjekk. Moi: Kan jeg sjekke inn bagasjen her? Innsjekk: Nå er jo egentlig tiden forbi for siste bagasje, men jeg kan ringe og høre hva vi får til. Telefonen plukkes opp og det går an å høre det plinger ti meter bak på andre siden av veggen. Jeg hører begge ender hele samtalen der de blir enige om at det bør gå greit. Luken åpnes og jeg ser enden av et bagasjebånd, jeg ser en stuer og jeg ser flyet mitt noen meter bak… Så en viss forståelse av at man kan bli godt vant på småflyplasser. Null forståelse for at man blir misfornøyd når noen følger reglene eller ignorerer kjendiser eller behov for å skrive i lokalpressen. K
Så han fikk være med på flyet og klaget er bare på kommentaren om at han var egentlig for seint ute? LOL. Som om han kommer til å få bedre service på Værnes, ahahahah.