Tråd for diskusjoner rundt Nordic Choice Club. Seiler vel opp som det beste og letteste programmet for oss i Norge? Kanskje med unntak av Club Carlson som til tider kaster poeng etter deg. Erfaringer kan legges inn slik: Hotell: Status: Rom booket: Oppgraderinger: Andre fordeler: ------------------- Hotell: Clarion Collection Temperence Malmø Status: Sølv Rom booket: Billigste Oppgraderinger: Oppgradert til superior rom på toppen, resten av følget fikk de eldre rommene som var bestilt Andre fordeler: Gratis avis levert på rommet
Hotell: Choice Jessheim Status: Sølv Rom booket: Billigste Oppgraderinger: Nei Andre fordeler: Nei Større konferanse hvor de fleste var sølv eller gull fra før. Så og si ingen oppgraderinger, så ut som alt var fult
Hotell: Clarion Collection Amanda Haugesund Status: Sølv Rom booket: Billigste Oppgraderinger: Ja, "toppsuite" Andre fordeler: Nei Oppgradert til "suite" på toppen. Ikke skikkelig suite, men uansett vesentlig bedre enn de vanlige rommene.
Hotell: Quality Hotel Konserthuset Malmø Status: Sølv Rom booket: Billigste Oppgraderinger: Nei Andre fordeler: Nei Slitent hotell som ser bedre ut fra utsiden enn insiden.
Usikker på om denne tråden bare var for erfaringer med Choice Club, men jeg prøver likevel. Er det noen som har erfaringer med statusmatch hos Choice? I Norge er choice den mest brukte hotelkjeden for min del og en høyere status enn sølv hadde vært greit.
Choice statusmatcher ikke direkte, fikk kun sølv etter at jeg prøvde å matche toppnivå fra et annet program..
Hotell: Comfort Hotel Malmø Status: Sølv Rom booket: Bonusnatt, 10000 poeng Oppgraderinger: Nei Andre fordeler: Nei Ganske greit hotel med fin beliggenhet i Malmø, rett ved sentralen.
Hotell: Quality Airport Hotel Gardermoen Status: Sølv Rom booket: Standard Oppgraderinger: Ja, Superior Rom i et hjørne på toppen. Andre fordeler: Nei Stort fint rom. Har vel noe sånt som 15 netter totalt, lett det beste rommet so far.
Hotell: Clarion Hotel Sign, Stockholm Status: Sølv Rom booket: Standard Oppgradering: Nei Andre fordeler: To stk rabattkuponger pålydende 75 SEK til bruk i restauranten
Samme hotell igjen.. Hotell: Quality Hotel Konserthuset Malmø Status: Sølv Rom booket: Billigste Oppgraderinger: Nei Andre fordeler: Nei Fikk samme type rom i 4 etasje. Ingen A/C, slitt rom, gammel tv og enda eldre bad. Eneste pluss er at enkeltsengen på rommet er ganske god..
And again: Hotell: Quality Hotel Konserthuset Malmø Status: Sølv Rom booket: Billigste Oppgraderinger: Ja! Andre fordeler: Nei Nevnte ved innsjekk at jeg ikke hadde vært så fornøyd med rommene jeg hadde fått på dette hotellet tidligere. Ble da "oppgradert" til 8 etasje med et vennlig smil. Rommet er hakket nyere, men av samme størrelse. Enkeltseng og lite bad, men pusset opp på denne siden av 2000 tallet.
Hotell: Quality Hotel Sogndal Status: Silver Rom booket: Enkelt Oppgraderinger: Til dobbelt rom Andre fordeler: Gratis 1 flaske mineral vann, fri internett, frisk luft og fin natur utenfor Quality Hotel Sogndal
Hotel: Comfort hotel Runnway Gardermoen Status: Platinum Rom booket: standard dobbeltrom Oppgraderinger: suite med panorama utsikt mot vestre bane.
Hotel: clarion hotel Ernst Kristiansand Status: Platinum Rom booket: standard dobbeltrom Oppgradering: superior dobbeltrom
Først, wow at du er Platinum! Noen triks for å komme dit eller bor du bare mye på choice? Trodde ikke Comfort Runway hadde noe annet enn standardrom, og at dette forøvrig gjelder alle de nye comforthotellene..
Hehe. Ingen annen grunn at bor mye på Choice, skulle ønske det var ett nivå til Bodd rundt 100 netter på Choice i år. Joda, flere av de nye Comfort hotellene har finere rom enn standard. Har bodd på flere Comfort hoteller hvor jeg har blitt oppgradert til superior eller suite.
Hotel: Clarion hotel Stockholm Status: Platinum Rom booket: Bonusrom Oppgradering: Superior dobbeltrom Andre fordeler: Rabbatkupponger på 125,- for hver natt til bruk i hotellets restauranter.
Hotel: Clarion colection Tollboden Drammen Status: Platinum Rom booket: Standard enkeltrom Oppgradering: Superior dobbeltrom
Hotel: Quality hotel og ressurs Sarpsborg Status: Platinum Rom booket: Standard enkeltrom Oppgradering: Superior dobbeltrom
Hotell: Clarion Hotel Bryggen Tromsø Status: Silver Rom booket: Standard Oppgraderinger: Juniorsuite med setegruppe og kaffemaskin Andre fordeler: Nada. Og når jeg sjekket inn kl 15 var ikke rommet mitt klart, måtte vente i 30 minutter.