Nei, dessverre. Denne fordelen ble erstattet med restaurantkupong fra 1. februar. https://www.nordicchoicehotels.no/blog/nytt-smart/nye-forbedrede-medlemsfordeler/ Du vil fortsatt få poeng for betalingstransaksjonen om du betaler med Nordic Choice Mastercard. Men hotellet gir deg kun poeng for selve oppholdet.
Muligheten er borte. Men ved sist utsjekk på Farris sa resepsjonisten at jeg skulle få poeng for restaurant regningen min. Jeg bare smilte og takket og dagen etter fikk jeg 1poeng per krone brukt i restaurantene. Så er man heldig vil man fortsatt kunne få poeng
Helt klart Skagen brygge. Har alltid fått bra oppgradering der, som gull. Rommene med navn,ikke nummer, er de beste (de har dummy romnr dom dukker opp i appen, med 4 siffer i stedet for 3 siffer på alle andre rom). Veldig bra frokost, og hyggelige folk i resepsjonen. Ok på Clarion også, og det er enda mer "midt i sentrum". Restauranten er bra, men frokosten er i en enorm og upersonlig kantine (i etasjen over restauranten).
Når man kjøper gavekort fra nordicchoice.no med ncmc vil man nå i juli få 20/100,eller 90/100? 90/100 er ved betaling på nc hoteller, går nc.no under dette?
Jeg tror ikke vi har noen oppdatert tilbakemelding på dette. I fjor var det slik at kjøp av gavekort gikk gjennom ekstern tredjepart ("GiftUp2") og det ble da kun ordinære poeng. Nordic Choice burde absolutt likestilt dette med bruk direkte på nettsiden/app/hotell.
Er det bare meg som kåler, eller går det ikke å avbestille bookinger selv via nettsiden lenger? Poengbooking, Platinum... "Dette oppholdet kan ikke avbestilles her. Kontakt kundeservice for hjelp." står det på bookingen jeg vil avbestille. Nytt med nye nettsider?
Fikk opp meldingen også da jeg ville avbestille summer deal netter på "mine bookinger". Fant fram e-posten som hørte til bestillingen, klikket på avbestill lenken fra e-posten og vipps jeg fikk avbestilt. Kan hende det samme funker for deg?
Jeg gikk nå via mailen som det ble tipset om, det så ut til å gå bra helt til denne kom opp. Tror jeg får kontakte kundeservice ja...
Jeg har måttet avbestille via kundeservice flere ganger den siste tiden. Litt kjedelig siden det et mer tidkrevende enn å bare avbestille selv.
Jeg fikk svar på kundeservice at de har store problemer med nettsiden og jobber med det. Bookingen er nå vekk fra aktive bookinger, men poengene er ikke kommet tilbake. Får følge med noen dager framover.
Ja, nettsiden har hatt problemer en god stund nå. Når ting ikke virker der, har jeg god erfaring med at appen virker istedet.
Måtte søke opp dette svaret nå, for de fikk ikke til på Clarion Hotel Bergen og ingen klarte å svare som om han i resepsjonen ringte rundt flere steder...
Tja... Ingen i betjeningen fikk til i går, og de har vist snakket med hotellsjefen i dag. Vedkommende visste heller ikke... Jeg så svaret her etter vi hadde gått opp til rommet igjen. De re-åpnet etter oppussing i slutten av mai, jeg er åpenbart første statusgjest som spør om å bruke kupong?!? De løste det fint i går med å vente med å ta betalt for maten, vi skal være her noen dager.
Dette er helt merkelig. Hotellet delte medarbeidere og telefonnummer med Hotell Admiral da de åpnet i tidligere i år. Og på Admiral tar de gavekort med største selvfølgelighet (i følge posten under). Dette har muligens noe med mangel på kunnskapsdeling å gjøre. Både internt på hotellene men kanskje først og fremst fra toppen og ned. Disse gavekortene skal også kunne brukes i forbifarten på en drink eller middag. Da er det upraktisk å måtte komme tilbake dagen etter for å betale!
I appen vises to kuponger når man har to rom, men når jeg forsøkte løse inn gikk det bra med den første men nr to gav beskjed om at kupongen ikke var gyldig lenger. Men jeg synes jeg ser andre har fått bruke to?!?
Snakker du om kupong i innleggene over? For den kommentaren du svarte seg dreide seg om gavekort. Det er to helt forskjellige ting.
Uuups... Ja da har jeg lest litt fort, sorry! Var kupong i appen jeg mente. Som de forsåvidt også burde vite noe om etter halvannen måneds drift. Men super service hele veien da, det har det vært.