Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,216
    Likes mottatt:
    17,278
    Bonuspoeng:
    293
    Vilkårene bør vel inkludre dette, så en gjennomgang av de bør vel si om dette er feil eller riktig.
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har sagt opp kortet, poengene er fortsatt på konto.

    Har ikke forsøkt å bestille rom for poengene, men det står at de har utløpsdato en gang i 2022.
     
  3. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Forhåpentligvis falsk alarm fra min side, men det stod noe liknende når jeg inngikk avtalen med MC. Finner det derimot ikke i dagens vilkår. Beklager oppstyret
     
    holmen liker dette
  4. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan var hotellet? Sjekket du om det var ledig i høyere kategori? Har et par opphold der senere i år, håper jo på oppgradering til Deluxe rom.
     
  5. Braxze

    Braxze Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Hvilket hotell bruker/liker dere mest når dere er på Flesland??
    Clarion eller Comfort??

    Skal ha en del netter på flesland ut over høsten.
     
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    Clarion er heilt klart best, men også som regel dyrast i kroner. Kostar vel 5000 meir i poeng om eg ikkje tek feil. Comfort er eit heilt greit hotell det og, men frukosten er betre på Clarion.
     
  7. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Skal du bo på Clarion anbefaler jeg å bruke trappene. Aldri opplevd Makan til stram lukt i en heis noen gang. Å det har vært sånn i årevis. Men de er veldig raus med oppgraderinger. Blir som regel alltid oppgradert fra standard til suite (Platinum status).
     
  8. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    705
    Bonuspoeng:
    93
    Under medlemsfordeler er det for Gold og Platinum angitt muligheter for sen utsjekk og tidlig innsjekk.

    Sen utsjekk er klart definert til kl 18:00, mens jeg for tidlig innsjekk ikke finner noe tidspunkt.

    Er det noen som kjenner til hvor tidlig innsjekk som aksepteres?
     
  9. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    256
    Likes mottatt:
    798
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har sjekket inn før 1000 på Grand Sentral i Oslo. Hadde ikke snakket med dem på forhånd, gikk bare innom og spurte om å få sette kofferten i oppbevaringsrommet. Det kunne jeg, men om jeg hadde tid kunne jeg jo få rommet for det var ledig. Så da tok jeg i bruk rommet før ti, og sjekket ut rett før seks dagen etter.
     
    NoLimit liker dette
  10. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Dette er individuelt og det finnes ikke noen fasit. Send en mail på forhånd til hotellet og be om tidlig innsjekk når det passer deg, og se hva som skjer
     
    Grooo liker dette
  11. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    256
    Likes mottatt:
    798
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som skal på åpningen av Clarion Hotel Oslo med Stormcast og AfterWork torsdag 22. august?

    Bill.merk: Søker reisefølge
     
    Baldrick and EndreD like this.
  12. Braxze

    Braxze Medlem

    Innlegg:
    199
    Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    28
    Siden Oslo er i den andre delen av denne reisen.
    Hvilket hotell er foretrukket ved Gardermoen?? :)
     
  13. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Personlig ingen av NC sine. Kun Radisson på OSL for min del da det ikke krever transport.
     
  14. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Kunne vært interessant. :) Har ikke fått med meg dette selv.. Hvordan er dette kommunisert?
     
  15. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    256
    Likes mottatt:
    798
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg står på en mailingliste hos Meetings hos Choice for kunder og forbindelser, og fikk mail i sommer en gang. Fikk kun melde på meg selv, det var ikke mulig med +1.
     
    Baldrick liker dette
  16. ScoobyDoo

    ScoobyDoo Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    8
    Restaurantkupong er kun i Sverige og Finland, og mineralvann må jeg som regel spørre om. Men du har krav på oppgradering, så her hadde jeg klaget og kanskje fått noen poeng i kompensasjon
     
  17. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Leser det som at det er en liste for de som booker møter og events da, ikke "vanlige" enkeltkunder. Synes jo de også kunne invitert platinummedlemmer ihvertfall.. :rolleyes::cool:
     
  18. Tjo

    Tjo Ikke lenger helt nytt medlem

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har en reservasjon der den dagen men jeg fikk bare beskjed om at restaurant og bar er stengt den dagen, og jeg må benytte room-service istedenfor (jeg er bare Gull).
     
  19. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Bare et kjapt spørsmål her, godt mulig at det allerede er besvart men jeg finner ikke svaret:

    Jeg mangler nå ca 20.000 poeng til Platinum og de poengene kommer jeg til å bruke Trumf for å få. Har en kompis med rundt 1.500 kroner stående som jeg kjøper til pålydende (har snille kompiser).

    Når jeg så er platinum vet jeg hvilke fordeler jeg har, men vil eksempel for min niese få noen fordeler hvis jeg booker for henne når hun skal til Bergen en tur i oktober?
     
  20. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Fordelene er personlige og følger deg som medlem, dessverre. Hvis du booker for andre vil ikke de få fordelene.
     

Del denne siden