Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jo bare å vurdere pris vs antall poeng, så ser du best verdi. Som oftest er det de som koster minst poeng som gir mest verdi.
     
  2. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,098
    Likes mottatt:
    4,814
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jo snu på spørsmålet: er det bare møkkahotell i sjiktet opp til 15k poeng, eller er det noen av dem som gir fine rom, god frokost og kanskje til og med greie oppgraderingsmuligheter?
     
    Maggie and snus_mumrikken like this.
  3. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,150
    Likes mottatt:
    7,891
    Bonuspoeng:
    183
    Hotel33 ligger noe utafor allfarvei, de billigste rommene er ganske små, men decent frokost.
     
  4. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    De pusser vel opp hele Comfort Børsparken nå, så når det åpner ville mitt valg mellom Comfort Xpress til 7500 eller 10.000 uten frokost, kontra nyoppussede Børsparken med frokost, treningssenter og mulighet for oppgradert romkategori vært et enkelt valg.
     
    Gullars and themichael like this.
  5. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Synes Comfort Karl Johan til 15.000 poeng er en nokså bra deal mtp beliggenheten. Om 15 poeng regnes til 1 kr verdi ref. Trumf så får man som regel bedre priser (uten poengbooking) på alt fra 20.000 poeng og oppover er min erfaring.
     
    Grooo and Gullars like this.
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,255
    Likes mottatt:
    21,992
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekket nc appen nå på et opphold til høstferien. Ser at jeg har blitt oppgradert fra standard dob rom til Suite uten at jeg har lagt inn forespørsel om dette. Er dette vanlig? Er gull medlem. Det kommer kun frem av appen, ikke når jeg er logget inn.
     
    EndreD liker dette
  7. larslarslars

    larslarslars Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Det står på NCC platinum at garantert romoppgradering ikke gjelder suiter på enkelte hotel.
    Noen som vet hvilke?
     
  8. Smurfboy

    Smurfboy Medlem

    Innlegg:
    118
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43

    Av egen erfaring, ta det som er nærmest der du bor/ enklest å komme seg til/fra
     
    Gullars liker dette
  9. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
  10. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Comfort Hotel Xpress Youngstorget får man for 7,5k. Central Station ligger på 10k. (Lå på 10k også i fjor da jeg overnattet der)
     
  11. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Du har rett. Fant igjen bookingmailen, og jeg hadde betalt 10K poeng.

    Må ha innbilt meg at de to Comfort Xpress har kostet det samme.
     
    Baldrick liker dette
  12. olestolen

    olestolen Medlem

    Innlegg:
    171
    Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    Begge kosta 7500,- for lenge sidan, men prisen har gått opp pga belegget og beliggenheiten :D

    Har sjølv budd på Xpress Youngstorget med bonuspoeng og der er verdien veldig bra sett opp mot prisen.
     
    Grooo and Baldrick like this.
  13. oggaman

    oggaman Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    43
    Hvordan er Xpresshotellene i Oslo? Billige og enkle? Litt irriterende at man ikke får frokost, men det er jo en del av greia med Xpress...
     
  14. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Bor du på xpress Central station anbefaler jeg å betale 200 kroner ekstra for romoppgradering. Da får du fantastisk beliggenhet med takterrasse ut mot Oslo S. Bor du for poeng er Xpress Youngstorget til 7500 en meget god deal.
     
    themichael liker dette
  15. Jojo

    Jojo Medlem

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    93
    Bonuspoeng:
    18
    Booket en natt på The Hub nå som gullmedlem og la ved kommentar med ønske om sen utsjekk underveis. Jeg ser dog at kvitteringssiden tilbyr diverse tilleggsprodukter, blant annet "late check-out" til kr. 100 per time:

    Frister det med en lang sovemorgen? Send en forespørsel om sen utsjekk (begrenset tilgjengelighet). Ordinær utsjekking er kl. 12. Visste du at SILVER-, GOLD- og PLATINUM-medlemmer i Nordic Choice Club har denne fordelen inkludert uten ekstra kostnad, ved ledig kapasitet? Medlem eller ikke; skriv ønsket tid för utsjekk.
    Er det meningen jeg skal legge til antall ønskede timer her, eller holder det med det opprinnelige bestillingsønsket?
     
  16. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,632
    Bonuspoeng:
    183
    Er det det? Før jeg flytta til Oslo var det ofte jeg fikk rom for 450 kroner der. Det laveste tror jeg var 299... Men det begynner vel å bli noen år siden nå
     
  17. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg må til Gøteborg et par dager kommende i forbindelse med jobb, og har booket meg inn på Clarion Collection Odin. Booket superior, men ifølge appen har jeg blitt oppgradert til suite. Problemet er bare at det ifølge romoversikten der ikke finnes suiter. Noen som har bodd der og vet om det faktisk finnes, eller om de bare kaller deluxe-rommene for suiter også?

    Blir selvfølgelig 10 dager karantene igjen, men med hjemmekontor er det heldigvis ikke noe problem. :)
     
  18. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Holder med det opprinnelige bestillingsønsket :)
     
    Jojo liker dette
  19. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,255
    Likes mottatt:
    21,992
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bestilte 5 netter på velkomsttilbudet til Villa København til høstferien vanlig dob.rom. Ser nå av appen at jeg er oppgradert til suite.
    Utrolig kjipt siden reisen ikke blir noe av grunnet karantenen :(
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Kan jo hende at karantenen er en større eller mindre del av grunnen til at det ble oppgradering og.
     
    Travellingalf and Maggie like this.

Del denne siden