Norwegian starter 2 nye ICA ruter fra Bergen til Stewart NY og Providence RI Ruten til New York starter opp 2. juli. Det blir to ukentlige avganger fra Stewart til Bergen, på torsdager og søndager, frem til 26. oktober. Retur blir mandag og fredag. Det blir også to ukentlige avganger til Providence, mellom 1. juli og 24. oktober. Tirsdag og lørdag går tuten fra Rhode Island, mens retur fra Flesland blir onsdag og søndag.
Steike. Tur/retur USA i juli og august for ca 1500 kr er slett ikke ille! https://www.norwegian.no/737-max-no..._MAX_NO|utmcmd=email&__utmv=-&__utmk=72534547
Ser den varer til slutten av oktober. Er det for tidlig å spekulere hvor de setter inn flyene etter det?
En Norwegian 737 i 7+ timer og i en "all economy" layout... Skulle hatt flere tusen kroner for å gjøre det! Men, sikkert fint for de som driver med sånt...
Omtrent som å reise til Kanariøyene (fra nord for Oslo). De fleste nordmenn virker ikke å ta skade av +/- 7 timer i en 737.
En reise til Kanariøyene inkluderer ikke 6 timers forskjell. Jeg gjentar meg selv... Sikkert fint for de som driver med sånt.
Synes dette er topp for rutetilbudet, og det som kommer til å skje, er jo at SAS, BA, KLM kommer til å justere prisene fra BGO- NYC/BOS for å være konkurransedyktig. Ikke glem at man kommer til å suse gjennom immigration ganske mye raskere enn man gjør på EWR/JFK så er jo ikke sikkert man bruker så mye lenger tid inn til NYC totalt sett.
Jeg har da bodd på Byåsen ...... Godt å bo i Trondheim .... men ... Har en bror Meldal og en sønn i Trondheim .... så jeg er innom.