Norwegian Flex 20% Cashpoints på billett betalt med Cashpoints?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av freddyen, 27. mai 2017.

  1. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,356
    Likes mottatt:
    1,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hei!

    Jeg skal til å bestille en billett med Norwegian og valget står mellom LowFare+ og Flex.

    Flex minus 20% cashpoints er ikke mye dyrere enn LowFare+ og da får jeg fast track, fleksibel billett og ekstra baggasje på kjøpet.

    Men så lurer jeg på om jeg får 20% cashpoints for den del av billetten som betales med cashpoints?
    Poengene mine dekker nesten hele beløpet.

    Noen som har erfaring med dette?
     
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Kan ikke hjelpe deg, men hadde jeg pengene så ville jeg betalt med Norwegia kortet for hele beløpet og spart cashpoints til senere, de går ikke ut på dato" med det første" så da kan du heller spare disse til du ikke har billetter som ikke gir deg 20% cashpoints. Grunnen til jeg sier dette er at jeg tviler på at du får 20% for den delen du betalen med cashpoints.(men som sagt kun synsing og ingen erfaring).

    Edit: Det forutsetter at du med sikkerhet får bruk for cashpointene før de går ut på dato.
     
    Last edited: 27. mai 2017
    Ursa and freddyen like this.
  3. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Du får ikke cashpoints av cashpoints
     
    freddyen liker dette
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Cashpoints går ut på dato etter resten av året + 2 år, de er ikke noe å spare på.
     
    freddyen liker dette
  5. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Hm viste ikke at det stod så dårlig til, men om poengene ikke er gamle så får man antagelig brukt for disse ned i veien uansett så da er det dumt å ikke få 20% avslag på flexbilletter.
    Men ser poeng ditt. Har 40 cash poeng selv og ingen planer om å bruke disse med det første så de går kanskje i vasken.
     
  6. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,356
    Likes mottatt:
    1,272
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for alle svar!

    Da blir det Lowfare+ betalt med poeng.
    Jeg har egentlig ikke bruk for noen av fordelene med Flex, så da blir valget enkelt.
     

Del denne siden