Norwegian gjør det motsatte av SAS

Tråd i 'Nyheter' startet av tmolvik, 18. juli 2018.

Tags:
  1. tmolvik

tmolvik Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    467
    Bonuspoeng:
    63
  2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Er vel lov å håpe på en forbedring da, får håpe. Spesielt Spania føler jeg er slaktet fra SAS. Madrid lagt ned helt for noen år siden, etter noe som jeg tror var over 60års drift.

Lounges og fast track er det bare å glemme. Begynt å bruke andre *A eller Norwegian til Spania. LH C er faktisk billigere enn SK Plus om en planlegger litt, men tar jo lengre tid stort sett da.

3. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,319
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis de ikke gjør noe blir det stadig vanskeligere å forsvare overfor meg selv hvorfor jeg skal fly sas på disse rutene.

Det hjelper jo heller ikke akkurat på med de rekordmange kanselleringene sas har hatt til f.eks Spania i sommer.

4. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er ganske så irritert over det elendige servicetilbudet SAS nå tilbyr fra Spania. Så irritert at jeg helt har kuttet å fly Plus derfra. Men at Norwegian nå skal selge fast track for alle reisende for 100 kroner per pers imponerer ikke, siden hvem som helst kan bestille dette hos Aena for 4 euro.

Petter B-C, Adrian E, NoLimit and 3 others like this.
  5. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    DY har hvertfall forretningssans! Det må sies..

De fleste tenker jo ikke over at det kan kjøpes direkte, og smeller det gjerne bare på, siden sist de stod i kø i 30 min i 30grader, var de så gjennomsvett på ryggen, at DET orker de ikke en gang til.. Lurt av Norwegian!

Spennende å ses SAS sin respons, da DY + 100kr ofte er billigere enn SAS..

C

OttoL liker dette
  6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Ta differansen mellom plus og go hjem fra Spania før og en kunne lett kjøpt seg inn i lounge,FT og mat på flyet og fortsatt sittet igjen med mer penger enn ekstrakostnaden for plus.

Ragna Rekkverk liker dette
  7. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,657
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jo ikke all verden en går glipp av med feks loungen på PMI, men en kommer jo i det minste vekk fra kaoset med altfor mye folk og skrål overalt.

E237A955-0ABD-4A1F-A822-0845C7D6DAC9.jpeg

Men å komme til denne beskjeden på alle loungene i Spania må jo være kjipt;

572BB8E9-F4FB-47CB-99AC-A5DE3A8DEFEB.jpeg

Xflipper liker dette
  8. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,319
    Bonuspoeng:
    183
    Tro om det vil være slik at billetter bestilt gjennom jobben automatisk inkluderer to bagasje og fast track slik det ellers gjør med Norwegian?

9. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,061
    Bonuspoeng:
    183
    Avhengig av hva «bestilt gjennom jobben» betyr. Vi har avtale med Berg Hansen, og der kan man bestille privatreiser med (nesten) samme avtaler som jobbreiser. På portalen får du opp hva som er inkludert når du bestiller. Bare å prøve!

10. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,319
    Bonuspoeng:
    183
    Vi bruker Concur og Amex gjennom jobben. Standardavtalen vår med Norwegian er at to bagasje og fast track er inkludert. Har inntrykk at det gjelder for de fleste bedriftsavtaler.

11. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Nå kommer jo (eller har kommet) Norwegian med Fast Track som valgfri Reward, jeg vil anta at det da gjelder for alle flyplasser om man velger den?

Del denne siden