I mars åpner Ethiopian rute til Nosy Be. For oss Eurobonusjegere er jo det interessant. Ved første research virker det som et meget idyllisk reisemål. Lurer derfor på om noen kan dele erfaringer derfra? Prisnivå Infrastruktur Aktiviteter (utenom sol og strand) Overnatting Takk
Har lest litt om dere stedet tidligere. Er en del sosiale problemer og sexturisme der, visstnok også pedofili. For noen år siden ble noen turister lynsjet på mistanke om overgrep om jeg ikke husker feil. Er nok et fint sted på mange måter, men har også en stygg bakside. Er vel kanskje tildels samme som Pattaya osv.. Uten at jeg spiller på annet enn fordommer.
Tror du har rett, jeg har ikke vært der men vurderte å reise dit. Det er i alle fall et stort "partysted", men også flere flotte lukkete luksusresorter. Synes å huske at det ikke var et spesielt billig sted hvis vi vil ha litt standard.
Takk for innspill - virker ikke som det helt store. Hadde håpet på et noe rimeligere alternativ til Maldivene og de andre tradisjonelle postkortøyene. ...får vente på at Ethiopian åpner rute til St. Helena
Kanskje noen har vært på Nosy Be siden siste post og kan dele erfaringer? Jeg skal dit om én måned (CT).
Jeg hadde en plan klar for Madagaskar pre covid, som aldri ble booket. uten at det inkluderte Nosy Be. Er veldig intressert i info og rapport fra reisen din @Calling og selvfølgelig andre som har kloke ting å si.