Novembers første lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 03. nov 2018.

Tags:
  1. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,495
    Bonuspoeng:
    183
    Tillater meg å starte lørdagen fra BA282, LAX-LHR, med en sjampis fra seterad 61!

    Joda, ta det rolig. Rad 61 er Club World. Upper deck på 747. Igjen var det helt stappa på F så ikke noe oppgradering. Forsåvidt bra, det øker vel sjansen for at produktet lever videre når det er utsolgt såpass ofte.

    8C7854DF-C3F9-46CA-B058-47A6AB4526E7.jpeg 3AA961D5-A436-48F5-AE49-7533FA76F873.jpeg 4A463896-DE71-4364-BD1D-AE80507F036E.jpeg

    Ha en flotters dag folkens
     
    RoadKing, OttoL, Kristian and 18 others like this.
  2. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Etter en svært krevende porsjon med Hennig Olsen is, påfølgende av en alt for kort natt, var man endelig på flybussen til Værnes. Endelig er det min tur å komme seg vekk fra denne ellers norske kulden, og Jordan står for tur. Badebuksen er i alle fall pakket i håp om noen og tjue varmegrader.

    Ha en fin lørdag folkens, og husk at det nå er helg og da er det lov å spise ekstra mye is! :p
     
    Kristian, Travellingalf, Earl and 6 others like this.
  3. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God lørdag folkens, husk å la barten gro :D
     
    Kristian and ArthurDent like this.
  4. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdagsmorgen fra gullstua på OSL! Har for første gang fått den «fryktede» SSSS på boardingkortet mitt. Litt usikker på hva som venter meg på IAD pga. dette, men får drukne det i et glass med bobler og ikke ta sorgene på forskudd :D
     

    Attached Files:

  5. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Lørdag... Skal i utgangspunktet være en fridag, men får ta en tur på jobb. Skifte hjul på en bil og gjøre litt forbredende til meste uke. Når det er gjort bil det en tur på Joker og se etter hva de har igjen av is. Og så blir det fotball resten av kvelden.
     
    Kristian, Earl and ArthurDent like this.
  6. MilageRune

    MilageRune Aktivt Medlem

    Innlegg:
    336
    Likes mottatt:
    3,175
    Bonuspoeng:
    93
    Dette kunne vært starten på en "Kill Buljo 3". :)
    Du får en runde innom et avlukke på OSL ved gate-området (ekstra kontroll av håndbagasje). Ingen grunn til å forvente noe ekstra ved ankomst IAD.
     
  7. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Kill Buljo 3!? Heaven forbid! Vi er en flokk veteraner som hver romjul (i >30 år nå) har hatt en kinoorgie. Starter med hotellfrokost og så rekker vi 4-5 filmer med innlagt middagspause. Vi har sett smale, sære populære og gode og mindre gode filmer. Vi hadde en slags oppsummering i fjor, og samtlige var enige: over de siste 30 åra har vi ikke sett noe som er i nærheten like dårlig som Kill Buljo II. Det hjalp ikke en gang å forsøke å se den som ironisk kommentar (til ett eller annet) .
     
    Kristian and McBuljo like this.
  8. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,282
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk kickstartet lørdagen med litt is kjøp på jokern. Ikke mye men 3000 EBP er overført til kontoen 1 time etter handlen, det er bra.
    Ellers blir det MGP junior finale med kidsa i kveld blir sikkert også bra, ungene gleder seg i hvert fald stort.
    Og så skal det bookes hoteller til neste ukes kina reise.
    Alt i alt en fin fin lørdag.

    God dag til dere alle
     
    ArthurDent and Kristian like this.
  9. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kjøkkenbordet her i Hovedstaden. Her forberedes en tur til den lokale Jokeren igjen, må jo fylle opp med noen iskaker også når det nå viste seg at det ble gitt 50% på disse også.

    Ellers er det bare 4 dager igjen til neste tur, BUD kommende onsdag. Så HKG uken etter, og en langweekend i HAM uken etter det igjen. Men deretter er det ikke booket noe før i siste halvdel av januar....
     
    ArthurDent and Kristian like this.
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Så er det avreisedag. Skal berre nyte siste 45 min i sola ved bassenget, så er det i veg til flyplassen. Dagens mål er Eddieville (BGO), med sein ankomst blir det hotellfrokost i morgon før siste etappe heim. Ser for meg ein skikkeleg blåmandag. :)
    LRM_EXPORT_359449860345953_20181103_105312124.jpeg
    Ha ein fin dag alle sammen!
     
    ArthurDent, Kristian and Earl like this.
  11. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,495
    Bonuspoeng:
    183
    BTW, burde ikke Joker by på is-salg i perioden hvor alle kan lagre isen ute? Noen uker tidlig for min del ser det ut for
     
    ArthurDent liker dette
  12. McBuljo

    McBuljo Bygdetulling

    Innlegg:
    274
    Likes mottatt:
    1,159
    Bonuspoeng:
    93

    Ble stoppet ved gaten på CPH, var en stund redd for å få en finger opp dit solen ikke skinner. Var heldigvis bare swiping over alt av håndbagasje, sko og ved beltet. Legger den traumatiske opplevelsen bak meg og koser meg med ett glass sprudlende ;) D.C. og Onkel Donald, here we come!
     

    Attached Files:

  13. oldeagle

    oldeagle Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    3
    I gullstua på OSL på vei til CPH
    I morgen SQ F til Singapore.
    Livet er ikke så 'gæli"det.
     
  14. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra hovedstaden.
    I morges lå tåken ganske så tett når jeg var ute på morgentur med hunden til opphavet som jeg passer for tiden, og selv om det alltid er fint med sol må det innrømmes at det er litt fint også med tåke for det gir litt trolsk stemning...
    2018-11-03 08.55.05.jpg

    Ellers er det planer om en rolig lørdag uten noen større planer annet enn å få sett litt ballsparking fra fotballøya på andre siden av Nordsjøen :)

    God lørdagen folkens :)
     
  15. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag! Nitrist førsteomgang hvor Bournemouth valser over mitt stakkars United..

    6 dager til vi setter kursen mot sydligere strøk. Pakkingen har begynt, en travel siste innsats på jobb står for tur før det endelig er ferie..
     
    ArthurDent and Kristian like this.
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Sunnmøre også.

    Her er det fremdeles vannkopper som står i fokus, men etter en ganske fæl dag i går og ikke minst ei veldig slitsom natt så ser det ut til å gå bedre i dag. Heldigvis. Så nå har jeg og minsten akkurat kommer hjem fra Røde Kors sin årlige julemesse og det var jo ganske så trivelig som vanlig.
    Hva resten av dagen vil bringe er fremdeles usikkert, men det kan hende man burde benytte plussgradene ute til å legge om til vinterhjul på bil nummer to også. Bil nummer en fikk en etterlengtet vask i går og den er nå også riktig skodd for sesongen.
    Vel, det eneste som er garantert nå er at det skal smake (ekstra) godt med en pils eller sju i kveld!

    IMG_7034.jpg
     
    ArthurDent, Earl, Tore and 1 other person like this.
  17. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hytta Husleia
    Venter på kottisene som står i ovnen og steiker seg ferdig. Våger meg på en øl og akevitt til maten idag( også ) :):)

    Ha en strålende lørdag :D:D:D
     
  18. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God laurdag frå Aust-Finnmark!

    Her er det no lyst berre frå klokka 0730 til kl. 1430 og om ikkje lenge held sola seg under horisonten eit par månader.

    Innan sola kjem tilbake har eg vore innom to øyfengsel – med reint rulleblad. Den eine øya er veldig lita, den andre øya er gigantisk. Reisefeberen held eg med andre ord i sjakk :)

    Så dagens brannfakkel: Eg kjøper fader meg ikkje is av merket Hennig Olsen. Trass i trumfomanialainen på den sorten, så går eg som vanleg for Diplom-Is. Det er no i alle høve etande! #brannfakkel-slutt

    Ha ein fin dag anten du er nede i isboks nummer fire eller nede i sjampisglas nummer sju eller gjer noko heilt anna :)
     
    Wiolenze, ArthurDent, Earl and 2 others like this.

Del denne siden