Får opp dette i appen nå, hva er det de skal finne på for noe pokkerskap denne gangen tro? Vet ikke om jeg tør å logge meg inn i morgen.
GIVE AWAY MEMBERSHIP - SERVICE OPENING SOON We're preparing to launch a new improved Give Away Membership service. Estimated opening time is September 25th at 9am CEST (Swedish time). ..var akkurat inne og tittet på muligheten for å gi bort kort. Håper de ikke har "forbedret" det for mye.
Hele konseptet med å gi bort status, er helt på trynet slik jeg ser det. Forstår at for SAS, kan det bidra til økt lojalitet hos disse individene. Men jeg mener av prinsipp så skal status opptjenes på egen hånd.
Da virker "forbedringen" å være lansert. SAS er fascinerende nok ganske stolt av deres siste nyvinning og hellig overbevist at dette er en nyttig og etterspurt fordel blant EBP og EBD. Nå skal vi få gi bort både hhv. EBD + EBG og EBG + EBS, i stedet for at mottaker får gi bort status selv. Det er ikke få timer (med innleide konsulenter) som er gått med for å komme opp med noe så innovativt - og ikke minst revolusjonerende for oss som reiser mye. Hverdagen om bord blir jo totalt annerledes (før risikerte jeg å sitte ved siden av noen jeg ikke hadde gitt status til, nå kan jeg i stor grad styre dette selv).
Det er jo en kjent sak at SAS sin think thank (innleid eller ikke) åpenbart ikke kjenner sitt publikum...
Kan ikke tro det er 1 eneste status kunde i hele eurobonus som ser på dette som en forbedring? Eller noe som er savnet
Billig "perk" frå SAS. Gullkort til folk som nesten ikkje flyg er ein fordel som kostar SAS veldig lite.
Og mens der er oppvaskmøte i Frösundavik etter at nyvinningen ikke ble mottatt med stående applaus og jubelrop (det vurderes å fylle fremtidige events med sivilkledde "klappere" flydd inn fra Nord-Korea på fly med biodrivstoff), kjører markedsavdelingen på med nye attraktive tilbud som vet å få statusmedlemmene til å føle seg ekstra mye verdsatt: "Vennligst vær oppmerksom på at om du er EuroBonus Sølvmedlem, så har du allerede én ekstra bagasje inkludert i dine medlemsfordeler. Hvis du er Gull- eller Diamantmedlem har du to ekstra bagasje inkludert. Bagasjefordelene gjelder ikke i SAS Go Light." https://www.sas.no/tilbud/europa/
En ny forbedring: Man kan nå kjøpe reiseforsikring samtidig ved bestilling av billetter. 325 kr skulle de ha for en helgetur til Berlin. Det er med Europeiske. Hvor mye koster Europeiske for et helt år?
Reiseforsikring har jeg fått tilbud om å kjøpe et lite halvår etter hva jeg kan huske... Men dyr, det er den...
Beror på om du skal ha for deg selv eller ferie, du finner det enkelt her: https://www.europeiske.no/privat/reiseforsikring/helarsforsikring/kjop-helars#Step1
Løsningen med "giveaway card" ble jo ganske fin den da. Veldig enkelt å gi kort til de som er i familiepoolen - bare å velge fra listen og så er det gjort. Kanskje burde neste skritt bli å begrense det til å gi til familiepoolen - så drepes effektivt "statuskort salget" ?