Kona og skulle egentlig reist til Vietnam på torsdag denne uken (OSL-X-HAN og SGN-X-OSL) men pga. Corona-viruset var vi nødt til å kansellere. Vi har bestemt oss for å booke en ny tur til høsten (september / oktober). Jeg har benyttet Award Fares for å se om jeg finner noen ledige seter men sliter fælt med å finne noen. Grafen under viser alle flyvninger med 2 plasser i C eller F. Jeg har også forsøkt å søke spesifikt f.eks. FRA-HND, FRA-BKK, LHR-BKK, etc. på mange datoer i september og oktober. Ingenting nytt dukker opp. Foreløpig har jeg kun lett etter flyvninger til Asia, ikke hjem igjen. Følgende flyplasser flyr videre til HAN og derfor bør vi fly dit fra Europa: IST (ikke keen på TK), BKK, HND, SIN, TPE, ICN og NRT. Har mest lyst på ANA, SQ, BR eller TG. Vi ønsker å dra onsdag/torsdag/fredag og deretter være borte 9-10 dager. Noen med tips om hvordan jeg kan søke bedre?
Jeg søkte på en dato i September og fikk opp dette på første forsøk... Du må nesten sette deg ned å søke litt Jeg søkte da LHR -SIN også SIN-HAN. Du må la den søke, antar du har gull medlemskap?
Kanskje ikke aktuelt med separate billetter fra SIN til HAN t/r, Men da med mulighet for 2 dager med F1 i SIngapore. Reiseruten blir da: OSL-DUS-SIN SK+/SQ C 2 dager i Singapore SIN-HAN VietAir X 7 netter i Hanoi HAN-SIN VietAir X 1 natt i Singapore SIN-LHR-OSL SQ C/SK+ Dette blir kanskje litt liten tid i Vietnam, men dere får også oppleve 2 dager med masse action i Singapore. Om dere er tidlig ute med billetter til F1 så koster det ca 3000 pr pers for 3 dagers pass med tilgang til alle konserter og sone 4 med en helt OK tribune for alle løp. Om det skulle dukke opp biz den 17 sept får dere også utnytter 3 dager pass til det fulle Sitter selv å vurderer en tur ned 18-21 sept kun for F1, men dette blir da på betalt billett i X. Eneste som holder meg tilbake er at det passer dårlig med jobb.
Jeg begynte øverst på lista over flight (FRA-BKK, FRA-HND og LHR-BKK var vel de jeg rakk) så hadde ikke kommet til SIN ennå. Ser ut som det er en del der
Takk for tipset. Vi skal innom både HAN og SGN på veien. Hadde booket OSL-FRA-ICN-HAN (Bamboo X HAN-SGN) og SGN-SIN-CPH-OSL.
Kommer helt ann på hvilken standard du krever. Men man kommer seg fint igjennom F1 med et budsjett på 1500-2000 kr pr natt med ikke alt for krasse krav Sist hadde vi 1 natt på MBS og 1 natt på holiday inn og havnet på rundt 3700pr pers, men her tok jo MBS største del av kaka. Skal du ha 5* og lounge tilgang på de kjente store må du nok betydelig opp i pris.
Bare og bruke Sas Award, for mange ganger bedre treff der en Awardfare syntes jeg.Mye ledig ut fra Ams også, lykke til med søk
Problemet her (slik jeg ser det) er at AMS-SIN går 10:25 mens OSL-AMS lander 10:05. Det betyr at vi må fly til AMS kvelden før. Eller tar jeg feil?
Nei, du har rett. Booket denne i går, men for meg er en overnatting i Amsterdam bare en bonus Og ekstrabonusen er Europas laveste (?) skatter og avgifter.
Frem til 25. oktober har AMS-SIN avgang klokken 11:15, så da kan man rekke frem med avgang fra OSL samme dag. Rutetiden endres samtidig som 777-300ER (med F) settes inn.