Ny uke, ny mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 11. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Nå er sommerferien definitivt over og den ble avsluttet med KORK-konsert i går som en del av Peer Gynt-stemnet 2014. I dag er det kick-off på jobben og da bør vel det meste være klart for en hektisk avslutning på 2014. Ha en fin mandag!
     
  2. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Grynt fra FRA. Etter 5 uker ferie så burde man kanskje ta litt detox, men så var det jo fadderuke og studiestart, så da kan det godt vente litt. Ender vel totalt på en 15 flighter denne ferien sånn ca og det er jo et OK antall. Er heller ikke ferdig for i år men så spørs det om man knekker rekorden fra året i forsvaret med 27 flighter
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tamtrallarammmmm.

    Etter en helg på jobb der man testet partytelt i 35 sekundmeter vind, er jeg tilbake i hverdagen. Det betyr tog og kontor. Straks venter den sagnomsuste Linje 1
     
    SASDC8 liker dette
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God strømpetrøtt morgen fra Bodø. Liker HBO, men liker ikke like godt at den holder oss våken til langt på natt med nye episoder av geniale tv-serier. Vurderer søksmål ;)
    Blir en lang kotordag i dag, da nok en reise til tigerstaden (tirs-tors) kutter inn på kontortiden denne uken.

    Ha en bedre mandag!
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Sola, da var ferien slutt og en er tilbake til den vanlige tilværelsen, både katt og fugl var i live da vi kom hjem ;) Lena hadde fart fint med kåken hjemme mens borte på utleiegodset hadde hun romestert litt i hagen og veltet et epletre.
    Nå blir det kontordager hele denne uken, så får vi se om en kan finne på noe reise-sprell uka etter.

    Ha en fin dag da.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!
    Her er man tilbake fra en deilig helg i det Danske!
    Kom hjem med båten klokka midnatt til styrtregn og stiv kulling. Var kliss klass før jeg hadde fått bært ut av bilen.
    Dårlig søvn ble det også da vinden ulte og regnet trommet på vinduet. Resultatet ble en liten forsovelse i dag morges, med løfter til seg selv om en deilig ettermiddagslur i dag.

    Men er kommet meg på kontoret. Mer regn og vind skal det bli i ettermiddag. Men nå er det lunsj!

    Og bare i dag og 4 arbeidsdager til, så er det helg igjen. Hvis man ikke tar fri fredag da. Da er det bare i dag pluss 3. Hvis man ikke tar fri torsdagen da osv osv osv.

    Jaudåååå....
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago

    Alt for mye å gjøre før man setter seg på fly til København i ettermiddag.

    Første tur med Air Canada Long haul biz skal bli interessant

    Ha en fin en!
     
    Henning liker dette
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hopp fra OSL SAS innomfjøskantine. Her drikkes det øl fra plastkopp. Føles ut som om jeg er på festival eller noe.

    Ser livestreaming fra Arendalsuka mens jeg venter på flyet nordover. Ligger an til å bli gate 19E!
     
    peterfox and Flemming Poulsen like this.
  9. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Plastglass er jo bedre enn ingen glass, men husk begrensede toalett muligheter i den midlertidige - permanente pir Syd
     

Del denne siden