Nybegynner på poengsanking. Hjelp ønskes

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Remsyv, 04. okt 2021.

1. Remsyv

Remsyv Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei.
    Jeg er helt fersk på dette og lurer på om det enkelt lar seg gjøre å bestille en tur hvor man får så mye poeng som mulig. Jeg mangler 22000 poeng til gullnivå. Men jeg reiser ikke nok gjennom året for å få dette automatisk. Jeg jobber offshore så det blir ca 25 innenlandsturer/flyginger i året. Jeg har når jeg går inn på mine poeng i appen 155.641 poeng på min konto. Dette er opptjent med bruk av masterkort.og perioden min går på kalenderåret så jeg begynner på ny periode 1.januar.
    Kan noen hjelpe meg med å få dette til?
    På forhånd takk.

Last edited: 04. okt 2021
  2. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Remsyv liker dette
  3. Remsyv

Remsyv Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Har endret innlegget litt nå. Perioden min går ut i slutten av desember.

4. Pepeu

Pepeu Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    Regner med at du flyr et par ganger til i løpet av året slik at du får minst 2000 poeng til på flyreiser (er 4x statuspoeng resten av året, så da blir det en del poeng pr leg selv med de billigste billettene). Da er det bare å søke på Amex Elite og få 20k statuspoeng der og du er i mål.

Remsyv liker dette
  5. TrondF

TrondF Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Med 4x kampanjen er du i land med 2x t/r til Europa i Plus. Men hvor mange legs mangler du da når du flyr såpass mye, er kanskje enklere og ta den på legs.

Eventuelt så kan du jo drøye den til over nyttår med en tur til Miami i Plus eller lignende og dra den inn hele gullkortet i ny periode.

Remsyv liker dette

Del denne siden