God morgen mandag fra Bangkok. Vi logger 29°C nå kl. 08:00, en deilig kopp te er servert og snart skal en ut på ekspedisjon. Vandring i Chinatown er første på programmet. Ellers ryktes det om tempel, men slikt må til. Ha en flott arbeidsuke dere også
God morgen, på vei mot OSL og videre til DXB via DOH. C/F så blir greit med noen timer med lounge i Doha. Edit; god plass, 10 pax i C.
God morgen fra hovedstaden! Kongen har landet og håper alt står bra til. Ha en fin mandag alle IF-ere
Mornings fra flytoget fra Asker. Snart SK til MXP og Inter-Genoa i kveld. Hjem i morgen med SK fra LIN via ARN. Litt endring i siste liten på hjemreise gjorde at d blir midtsete på ARN-OSL i morgen, men la gå. Bedre med ankomst OSL 19.00 enn via CPH med ankomst 00.05. Jaja. God bedring ☺️
God morgen fra Lysaker! Atter en dag på kontoret uten noen forventninger om spennende ting på flyfronten denne uken. I det minste blir det lysere og lysere for hver dag som går, det er nesten så man kan få vårstemning! Ha en fantastisk dag!
God formiddag fra Grenland. Sola skinner, og langfria er over. Har funnet frem shorts- første vårdag var på fredag. T-24 til neste langfri og avreise til Seychellene Ha en vårlig dag
God formiddag fra nytt hjemmekontor. Solen skinner (snart), og hunden (og jeg) var veldig happy med at det ikke regnet da vi tok morgenturen i dag. Jeg er også happy med at jeg skal ut og fly denne uken! Langtur til og med. Det er stas. Håper alle koser seg i dag!
Hola fra Romerike. Tar snart turen til OSL og videre til ALC for ei uke på hytta. Blir godt med litt annet klima nå. Gullstua fra 12-13:30 ish om noen vil hilse på
God mandag fra Limassol! Startet dagen med nok en tidlig løpetur i finværet før frokost. YR viser kun 18 grader & litt overskyet, men ligger på rundt 20-24 grader nå med få skyer i sikte! Blir nok å ta det med ro med vennegjengen i dag før en utflukt i morgen. Ønsker dere alle en fin uke!
Qatar holder piggvar på menyen, tror de har fisket på samme plassen siden august; Piggvar er godt altså, men det er samme kylling, lamb og veggis også. Kanskje problemer på trykkeriet?
Dune 2 i kveld : men først er det vist jobb og biff salg på Mega. Gleder meg til middag og Film altså. Booket høstens bryllup i Beaune i går. 140 bekreftete 2 dager etter at datoen er sluppet er ikke dårlig Godt det er franske priser på vin Også ble det HoChi og ikke Shanghai i påsken. Og nytt flyselskap også.