Nydelig onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 02. juni 2021.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Sol og varmt - syklet til jobb i shorts og t-skjorte...ikke akkurat hverdagskost i trøndelag...;)
    Varm dag i vente, heldige meg får jobbe inne med oppussing idag...det er så fint det... :rolleyes::rolleyes:

Ha en nyyyyydelig dag folkens :):):)

Earl, ArthurDent, SayWhat and 11 others like this.
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,886
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen verden. Legger ved et kveldsbilde som egentlig skulle ut ved midnatt.
    Utrolig fint på denne tiden av året.
    C380C14D-CBE1-4921-911B-D4769DF0ECB4.jpeg

Upsaker, Earl, ArthurDent and 11 others like this.
  3. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen i dette flotte været.

Det føles deilig å sto opp om morgenen til solstråler, sommer vibber og lyst på BBQ. En later som det er på Bali jeg står opp, dekket til full frokost buffet, ingen jobb, eller rydding, vedlikehold, eller stå opp tidlig mer, kun sol, slappe av og nyte varmen. :)

Det jobbes mot sommer ferie. Kypros og LHR er enda kun tentative utreise destinasjon og en er klar for Norges ferie om noe skulle gå galt, med dette været.

AmEx vennlig oppussing går sin vante gang.

Sommerdekk på bilen må vi få til idag, så mye å gjøre og huske på.

Ha en fin onsdag folkens.

Upsaker, Earl, ArthurDent and 12 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!

Solen skinner.
    Jeg har bare to Teams-møter i dag.

Så da må det jo bli en fin dag? :cool:

Nyt onsdagen!

5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et relativt kjølig hjemmekontor. Har på meg shorts, og det er noe som så godt som aldri skjer... sol, varme, og sitte bak en pc og følge med på bærekraftskonferansen for å se om blant annet Astrup og Ulstein har noe fornuftig å si.

Ha en flott dag!

Earl, ArthurDent, SayWhat and 10 others like this.
  6. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig god onsdag. I går ble det Ringi by SAS, i morgen blir det kort innom loungen på OSL. Hvis nå NSB er i rute.

Ute er det sol og inne er det fokus på diverse adrenalinblannede legemidler i dag.

I ettermiddag skal jeg pakke kofferten :) Det er noe å glede seg til.

7. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,492
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag, solen skinner og jeg har bare ett møte i kalenderen i dag! Too bad at det varer fra nå og fram til fem...

Nyt sommeren!

Earl, ArthurDent, SayWhat and 9 others like this.
  8. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra solfylte Buskerud. Det går mot regjeringsskifte om vi skal tro meningsmålingene, så det er vel greit å ta inn igjen det originale fylkesnavnet. Dermed intet sagt om politiske preferanser!

Årets "sydentur" går mot nord og de vakre, men ofte kjølige strendene langs Varangerfjorden. En ekte om enn begrenset sydenillusjon har vi skaffet hos Mester Grønn. Det får holde i år.
    20210602_085121_001.jpg

Ha en frisk og drømmende dag!

9. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,130
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra tropiske Trøndelag!

Etter litt styr har diamantmailen fikset poeng for ombookingsbonanza'n jeg hadde på forrige flytur, men ser nå at jeg har fått poeng for A. Jeg var booket om til C med Widerøe. I følge Widerøe - og svensken som opprinnelig booket meg om - skulle dette gitt 1250 poeng (nå er det visst endret til 1000). Antar de har endret satsen ved månedsskiftet. Noen som har erfaring med dette, før jeg maser litt mer?

Earl, Sonictravel, ArthurDent and 9 others like this.
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå det sunnfjordske. Sola skin og humøret stig i takt med kaffiinntaket. Berre 15 dagar att til permisjon no. Berre det dukkar opp noko Montaubret på helsekosten i Førde, so hadde det vore perfekt. Champagneutvalet i Førde er dessverre ikkje all verden. Er Pol Roger noko å satse på? Eg synst erlig talt det høyrest ut som kallenamnet på ein av utsalet sine stamkundar. Det er nok best å vere på den sikre sida når det gjeld koronamedisinering.

Moderen får stikk nummer to i dag, so no får vi berre håpe at det snart er ungdommen sin tur slik at vi får kome oss på tur igjen.

Earl, Berlioz, Sonictravel and 10 others like this.
  11. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra kontoret i Oslo. God følelse å fly forbi E18 på sykkelen når E18 ser slik ut:

På fredag skal jeg ut og fly. Første gang på OSL siden oktober, og første flytur siden mars. OSL-BOO-RET-SVJ-BOO-OSL blir en optimal langhelg :)

Ha det kjekt!

Upsaker, Earl, Sonictravel and 10 others like this.
  12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Bali og Drammen er jo ca det samme. Slutt å sutre ;)

Earl, ArthurDent, LN-FHU and 5 others like this.
  13. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    Enig! Skal ikke kimse av en dukkert i Drammenselva eller en pils på torget :D

God morgen fra solfylte Bergen, men dessverre innestengt på høgskulen med eksamen. 2 dager igjen til sommerferie nå :D

Earl, Sonictravel, ArthurDent and 7 others like this.
  14. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag!

20210602_091332.jpg

Ikkje så verst i dag :)

15. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Forskjellen er at, jeg må vaske opp, rydde, lage mat, stelle hage og maling, passe barna(hvis det er lov å si det uten at barnevernet angriper en)+++, mens på Bali er det bare sove lenge, bobler, GT og cocktails all day long, litt bading, hummer med diverse, kan fint da foretrekke Bali :cool:

16. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    Du har ikkje høve å sende ungane og doktorfruen på tur medan du driv med "vedlikehald av doktorboligen"?

Earl, ArthurDent and LN-FHU like this.
  17. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra det sørlandske (Risør-traktene). Ca halvveis i årets lengste feltsesong (3 uker). Slitsomt (men artig) fysisk arbeid - og en trivelig avveksling fra det vanlige skrivebordsarbeidet.
    Foreløpig fangst som gir gode data. Forflytter meg til Flekkefjord i morgen.
    Ha en fortreffelig onsdag!

Kristian, Earl, Berlioz and 5 others like this.
  18. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    En gledens dag!

Som nevnt i en annen tråd er Fruen og underskrevne på en svært viktig, og nødvendig reise i dag, nemlig tur-retur BGO-OSL, i den hensikt å opparbeide gull for 2021/2022 med SAS sin 4X-kampanje:cool:

Har ikke fløyet siden høsten 2020 så dette var gledelige gjensyn med både fly og flyplass:) Altså jeg har alltid fått go-følelsen på flyplasser, helt siden jeg var liten, men hvem skulle trodd at det skulle gi slik en lykkefølelse:p:rolleyes:

8076D626-FFB3-49B1-8468-D106BA904313.jpeg B6F8C709-8354-4334-86A7-A0C323430680.jpeg E8E118DA-2C47-42D0-BA2B-CFFACC2C53AB.jpeg 2EBC46E6-31B3-4D09-88D4-8B8112F46E81.jpeg 3672361B-0D36-4A72-B44D-C79C9295E1B2.jpeg

Upsaker, Kristian, Earl and 7 others like this.
  19. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg lurer altså så på hva slags feltarbeid du bedriver.. Du er stadig ute, og jeg er nysgjerrig. :p

20. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God lillelørdag fra hovedstaden.
    Tilbake på jobb etter noen fridager så føles egentlig som om det er mandag i dag. Var veldig godt med fri, men ikke like godt å komme tilbake og se bunken med uleste e-poster vokse når man logget på pcen... heldigvis var det ikke fullt dag med møter i dag så man fikk både luftet seg i solen i lunsjen og rensket unna det viktigste i innboksen. I morgen venter heldagsmøte, men når det er unnagjort så er det jo fredag og straks helg igjen :)

EndreD, RoadKing, Sonictravel and 3 others like this.

Del denne siden