God morgen fra 8 Thonglor. Kan melde om gode 33°C og strålende sol Hjemme så har dere vel stilt klokken og er kanonklar for sommertid vil jeg anta. Her har en allerede vert ute å unnagjort noen ærend. Nå nytes en lett frokost mens en ser livet på utsiden flyter avgårde, avslappende. Blir nok endel rusling også i dag da ryggen fortsatt ikke er helt på lag. Ha en glitters søndag
God Morgen fra et delvis overskyet Oslo, ingen vind og sikt på 5000+ meter. Var både imponert og lykkelig over at vesla endelig sov en skikkelig god natt og stod opp i kristelig tid. Bildet endret seg litt når jeg så klokka på komfyren og skjønte tegningen, men glad for en natt uavbrutt søvn uansett. De nye koffertene har kommet, og pakkingen til Addis kommer vel til å starte såvidt. Må nok også booke noe til Paris om det skal bli stjerner.
God formiddag fra innlandet. Snart er det hverdag og jobb som venter. Men foreløpig skal de soves ut champagnehodepine i de tusen insideflyer hjem. Hyggelig å se at noen fant en selvlysende flaske denne gangen også. Er klokka di stilt?
God morgen fra Manchester. Solen skinner, klokken er stilt og snart skal man se på live ballsparking, første gang på en fotballstadion i England siden før korona så dette ligger an til å bli en liten merkedag. Nyt søndagen folkens
God morgen fra det "sentrale" Østland. Ingen sol ennå, men det kommer kanskje. Fortsatt lavt aktivitetsnivå på undertegnede, men jeg fikk tømt noen pappesker i går, da vi endelig fikk siste del til bokhyllen i stuen. I dag blir det nok en liten tur i skogen med hunden, går de hvem av oss som vil snu først. Også har min mor lovet meg sjokoladekake, hvis jeg henter litt av de tingene jeg satte fra meg da vi flyttet for snart to år siden. Ha en fin søndag! Edit: Telefonen min kunne fortelle meg hva jeg gjorde for 5 år siden på denne datoen. Det var min første reise med CT, og første gang i F. Reisebrev fra den turen kan leses her: https://insideflyer.no/forums/threads/ct-i-f-til-bangkok-og-tokyo-thai-og-asiana.7717/
God morgen fra Larvik! Her er vårens vakreste eventyr i full gang, Halsen Kunstgresscup. Men det er klart når oppmøte for «frivillige» er kl. 08, og vi har stilt klokken, så sitter det litt inne å være enig .. Uansett, OK vær og mye fin barnefotball! T-13 California
God formiddag fra Grenland. Her er det revisjonsstans i prosessindustrien, mye armer og bein. Legger ved et bilde av inspeksjon av fakkel. Lift kan løftes 100 m. Her er de i kurven ca 60m til værs. Greit å ikke ha høydeskrekk. Ha en høythengende dag
God formiddag fra Oslo. Her deppes det over en kaffekopp over at man ikke er i Wien i dag, som nevnt i gårsdagen tråd gikk reise i dass - bokstavlig talt - med ankomst av omgangssyke hos den barnevaktberettigete andel av familien lørdag morgen. Så istedenfor konsert med bandene «Badflower» og «Palaye Royale» blir det en økt foran PCen for å få en headstart på arbeidsuken. På den positive siden er det 12 dager til avreise til CUN for påskeferie, krysser fingrene for bedre hell med den planen!
God søndag i BKK! Kan nesten ikke vente på å dra tilbake dit i påsken. Billetter, hotell og alt er klart - har reist mye i mellomtiden, men forrige BKK tur var tilbake i februar 2020 - så det er lenge siden nå.... Denne helgen er i Oslo, men så venter BGO, AMS og London neste uke.
God å god søndag fru Blom! Inntaket av bobler overgikk norsk standard i går. Tror ikke jeg skal kjøre bil med det første. Blåse test nå kl 12:35 Men det var veldig hyggelig Gøy å kickstarte @Baldrick sin bursdag i natt, Gratulerer nok en gang! Vant vi på kupongen i går @jvsandem?
Riktig god morgen. Endte med taxi hjem til indre østfold. Sovna av i taxien og våkna opp hjemme. Heeeeelt innafor fortsatt et forsiktig aktivitetsnivå her hehe. Ha en god søndag alle!
God søndag! Hytteprosjektet rykker stadig fremover, både på utførelse, kostnadsoverskridelser og merarbeid
Takk for i går medforumister. Håper alle kom seg trygt hjem! Godt å reparere litt i sola etter en særdeles fuktig aften.
Søren, ser ut som om jeg gikk glipp av nok en kveld med kald grøt, rå fisk og gode bobler. Derimot fått meg altfor mange timer i skogen i dag, uten hund… Hunden har vært på stevne og er helt kjørt; For uka som kommer så blir det reising, bare ikke helt sikker på hvor enda. Håper alle kan nyte lange lyse kvelder
Tusen takk for det! Og nok en gang takk til deg og dere andre som ble med å gjøre dette til en minneverdig bursdagsfeiring! Mesteparten av den kommer jeg ikke til å glemme..!