Hei sitter å ser på en reise, og får opp at prisen er 165542 for en vei i business?!?! Er ikke dette litt vel mye? Tidligere når jeg har søkt, har prisene vært 30k-40k-50k en vei (Go, plus og business). WTF?
Joda, valgte rett. men ser nå at de har endret litt. Sorry for spam. ser nå at man kan svi av en haug med poeng på bonus hvis man absolutt vil, men at selve bonusbillettene til normal pris er gjemt innimellom...
Definitivt noe nytt. Men det du får opp er ikke en ren award billett eller det er det men en dyrere en(bedre det en null tilgjengelighet). tror jeg ønsker dette velkommen Men må undersøke litt mer. EDIT: Det ser ut til at en kan bruke CT på de nye prisene(samt FP). CT problematikken er også fikset der mine 2x CT nå vises begge kontra 1. Dette er vanlige billetter som opptjenes poeng på: Det ser faktisk kun ut til at den gamle interfaceen er "merget" med SAS sin nye side da prisene går overens.
De har tydeligvis gjort endring på sas.no. Hvis det ikke er ledige bonusbilletter vises pris for vanlige billetter betalt med poeng. Og priser for både bonusbilletter og vanlige billetter (betalt med poeng) vises i samme bilde.
forsåvidt fint, men burde være en mulighet til kun å søke etter bonusbilletter? om mulig enda vanskeligere å finne dem nå?
Men nå har de tatt bort muligheten for open jaw. Kun enveis eller tur-retur som kan bestilles online. Det var jo litt klønete...
På resultatsiden kan man filtrere slik at kun vanlig bonus kommer opp. Men burde vært mulig før man søkte også.
Jeg vil jo si at denne endringen kun gjelder for de særdeles få utvalgte som svømmer i bonuspoeng. For oss vanlige dødelige (men over gjennomsnitt bonusinteresserte) vil jo dette ikke være aktuelt. Jeg sparer mine opptjente poeng til der jeg får mest valuta for dem, og det er ikke ved å betale fullpris business med poeng istedet for kroner...
Ser også ut som om Travelhacks går bananas på grunn av dette og lister haugevis med treff som bare fås for poeng=penger priser...håper utvikleren bak klarer å filtrere det ut!
søker på billetter og får opp poeng + penger som alternativ. 0 i opptjening, men når jeg er innlogget og bruker FP får jeg poengopptjening
Fant t/r MIA i C(j) i februar til særdeles hyggelige 116 120 poeng. Er EBD. Regner med SAS kjører rimelige billetter nå, og øker prisene over tid, samme som skjedde når beste tilgjengelig ble lansert.