Nyttårsaften i utlandet

Tråd i 'Reisemål' startet av xoxoxo, 26. nov 2015.

1. xoxoxo

xoxoxo EBG

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg og noen kompiser har lyst til å feire nyttårsaften i utlandet. Har lest litt på nett og ser bl.a. Madeira som et potensielt sted. Problemet er jo at det er så sinnsykt dyrt å fly rundt nyttårstider. Noen som har erfaringer med å feire nyttårsaften i utlandet og har noen steder å anbefale hvor det ikke er altfor dyrt å fly til?

2. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,544
    Bonuspoeng:
    113
    Barcelona er vanligvis billig og garantert livlig på nyttårsaften.

Ellers liker jeg å bruke Google Flights foe å finne billige reisemål dersom jeg er fleksibel.

Bruk kartet og du der hva det koster til uansett sted i Europa.

Www.google.com/flights

3. elgaaen

elgaaen Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    136
    Bonuspoeng:
    43
    Hei.
    De to siste årene har vennegjengen feiret på Svalbard og Reykjavik.. Begge steder fløy vi billig for rundt 1500.- t/r og ca 3 timers reisevei.
    Svalbard var helt spesielt, og selv om det ikke er utenlands føltes det sånn ut med prisene på drikkevarer.. Kan anbefale hundespann, scooterkjøring og nyttårsmiddag på Huset..

Reykjavik var morsomt, ikke fult så spesielt som Svalbard men dog mer å finne på i gatene. Mange barer og restauranter. Fyrverkeriet var helt sjukt, de er kjent for det. Det er som en krigssone. Det smeller over alt og de skyter raketter i gågata..

Ha en fin tur hvor enn du ender opp!

4. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,019
    Bonuspoeng:
    113
    Har vært mange steder, en som skiller seg ut er Sydney, men det blir kanskje litt langt...

5. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har feiret nyttårsaften i England noen ganger. Skal du feire dagen i London vil jeg anbefale deg å ha et hotell ikke langt unna der du skal feire. Vi gjorde generaltabben at vi hadde et hotell et lite stykke unna sentrum, og tok T-bane til sentrum tidlig på kvelden. Det var så mye folk i gatene at en nesten ble sprø. Noe fyrverkeri fikk vi heller ikke se, for det var en million andre mennesker foran oss i køen. Etterpå var det umulig å komme seg hjem. T-banen var stengt, alt av drosjer utilgjengelig. Dermed måtte en spasere et par timer hjem på natten for å få seg litt velfortjent søvn. God stemning på byen da! :)

Last edited: 27. nov 2015

Del denne siden