Er på overtidsskift i natt også. Må tjene noen $$ til minkerullen i skjortelomma.Koster å leve det playboylivet jeg fortjener Blir guttetur på hytte i helga, poker, heavymusikk og dugelig med brennevin.. God helg
God fredag ettermiddag frå Brisbane internasjonale lufthamn! Dagen starta med eit bad på takterrassen: No er det KrisFlyerloungen som er plassen: Denne rakkaren av ein A350-900 skal ta meg heim: Snart blir det ein stygg overgang frå ferielivet i +30 og sol til -10 og snøstorm, men først mjølkeruta heimover med SQ C på dei lange strekka før LH C gjennom Europa og SK "C" skal frakta meg frå Galemoen til Værnes laurdag ettermiddag... Ha ein fin-fin fredag, folkens
Full stopp i flytrafikken: https://www.vg.no/nyheter/innenriks...ra-norge?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Håper færrest av våre venner rammes av dette. Ha en deilig fredag alle sammen, her i verdens vakreste by har roen senket seg etter en hektisk uke.
God morgen fra Trondheim Siste dag i uka - i morra blir det årsfest for bedriften - det kan bli heftig... Ha en fortreffelig dag
En dag igjen til Holmenkollmarsjen. Det er spådd 2+ og nedbør i hele løypa... Det blir en lang tur Jaja, man gjør det frivillig. De gærne har det godt. Heldigvis stiller jobben med bankett etterpå så det hjelper jo God hælj
God morgon frå Sunnfjord. Arvingen var vaken ein og ein halv time tidlegare enn vanleg, og «service»-ljoset på kaffimaskina lyser. Dei som hevdar ca 21. desember er årets lengste dag veit ikkje kva dei snakkar om. God fredag alle!
God morgen fra svenskegransa. Her pakkes det for jobbtur til India via Singapore Reisen ble forøvrig booket på Expedia og via en dæsj datakrøll ble navnet mitt på SQ billetten helt feil grunnet en skarve "ø" i navnet. De brukte hele dagen i går på å prøve å rette dette og foreløpig har de kun klart å slette første leg av reisen min som starter i morgen tidlig . SQ skulle også ha 200USD for å rette denne skriveleifen, men hele billetten måtte avbookes og bestilles på nytt først. Et herlig sammensurium som jeg er spent på utfallet av. Men det er jo fredag og ting pleier å løse seg på et vis så jeg slapper av med frokostkaffien enn så lenge.
God fredagsmorgen fra Havstrilelandet. Flightradar forteller meg at det svirrer atskillig aktivitet i luften over BGO. Det ser ut som Avinor har fått orden på sysakene. Høyst ordinære gjøremål på jobblokalitet II denne helgen. Skal planlegge litt ekstra skrivearbeid, og så se litt mer på logistikken til et møte i Weymouth (Dvs KRS....LHR + tog) i starten av mars. Må finne en akseptabel måte å unngå KLM via AMS OG så har det dukket opp et møte i TOS i starten av april. Det begynner å flaske seg med "ordreboken" i første halvpart av overskuelig fremtid Mindre enn 14 d til CT-tur til Palau. Det gledes
Endelig fredag! Kaldt og fint vær oppe i nord, enn så lenge. Tre uker til vinterferie, og ut på vingene igjen. God fredag! Og god helg når den tid kommer!
Yo fra Oslo. Nydelig solvær så langt, men ser ut som om helgens planlagte skitur bokstavelig talt går i vasken. Godt Blood Command har laget en ny låt om ikke annet God tur hjem til @Kristian. Ser ut som om det blir en veldig hard og tøff tur
Lykke til Anbefaler disse, https://www.milslukern.no/product.html/fischer-rcs-zero-nis-15/16-modell?category_id=886
God morgen folkens. Har for lengst innsett at det ikke blir noen flights denne uka, men neste uke ser lysere ut. Det er strålende sol over OSL, jeg skal spenne på meg skia å ta en langlunsj fra hjemmekontorjobbing. I morgen vurderes det strekt med deltagelse i Spark-VM, men får gjester i kveld så hvor tung lørdagsmorgenen blir. God helg
God lunsj fra NTNU i Ålesund. Dagskonferanse om SmartCities... med vil og ferga. Direktfly hadde vørt gøy Koser meg i pausen med å sjekke mulighetene for å brenne CashPoints til Buenos Aires og tilbake fra Rio i september.