Oktober 23 til USA er nå lagt ut…men…

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av 1884derby, 07. des 2022.

1. 1884derby

1884derby Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    833
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er det lagt ut bonusseter for oktober til USA. Dessverre er reise ifm helg ‘forbedret’ bort. Kun billetter på tirsdager, onsdager og torsdager ser det ut til. Det betyr at en evt. høstferie må spise av uka før/etter.

Ser det også er lagt ut til Spania (men det har det kanskje vært en stund)

Henrik liker dette
  2. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,386
    Bonuspoeng:
    113
    Har du noen eksempler? Jeg ser ingen biz i hele oktober (2023-10) på awardhacks.

Tok et manuelt søk på OSL-EWR på sas.no og finner ikke et eneste sete, ikke engang økonomi, i oktober..

Eller.. det er ikke sant. Når jeg blar litt frem og tilbake i kalenderen så kommer det plutselig opp noen seter. Det er bare det at websidene til SAS fungerer så dårlig at man aldri vet helt om det er systemfeil eller tomt for seter. Jeg klarte å finne noen i plus, men biz ser det som vanlig dårlig ut med.

3. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,689
    Bonuspoeng:
    183
    OSL-NYC:

Screenshot from 2022-12-08 10-12-55.png

4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,199
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg opplevde at det var lettere å søke enveis. Litt issues med booking de siste dagene også, jeg fikk mye rød linje og beskjed om at den ikke kunne bookes hvis jeg søkte med tilslutning, men f.eks. CPH-JFK var enkelt bookbart på egenhånd på nett (og så har jeg ringt inn for å fikse resten).

5. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,386
    Bonuspoeng:
    113

Del denne siden