One night in LA

Tråd i 'Reisemål' startet av ValdresBjarne, 04. jan 2018.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Eg tek med fruen på ein liten roadtrip, og me flyg ut frå LAX på syndag. Men for å slippe eventuelle køer frå Las Vegas til LAX på syndag tenker eg å legge inn ei natt i LA. Eg har ikkje vore i LA før, og planlegg å ta med borna hit ein annan gong. Kvar bur ein for å få eit lite inntrykk av byen? Mest av alt tenker eg på området? Så langt er vala mine Hollywood, Beverly Hills, Downtown eller ved stranda. Budsjettet er rundt 2500 pluss minus

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Du gjør klokt i å posisjonere deg. Plutselig så står det i alle 6 filene, og da kan det stå lenge.

Det blir jo mye personlige preferanser, men jeg ville kanskje tenkt et motel på Long Beach. Relativt nært flyplassen med muligheter for bakgater skulle "the shit hit the fan", og stranda er jo aldri feil.
    Hollywood / Beverly Hills er såpass langt ute at du også derfra bør beregne god tidi tilfelle ullfille.

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Enig med @RoadKing her. Downtown, Hollywood og Beverly Hills er langt unna LAX hvis det plutselig er mer trafikk enn vanlig. (Og vanlig er også mye trafikk). For så kort tid ville jeg nok ikke tatt sjansen.

Jeg har bodd i Westwood (ved UCLA, vest for Beverly hills), og vanligvis tar det ca 20 min å kjøre til LAX derfra, men det kunne ta 2 timer..

Santa Monica/Venice er en mulighet også, da kan du kjøre highway 1 ned til LAX, det er mindre trafikk der enn på 405. Men, det er dyrere med hotell. Særlig med parkering.. LA på en dag er litt knapt :p

RoadKing liker dette

Del denne siden