OnePark og parkering på OSL

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av nicholas, 10. des 2019.

  1. nicholas

    nicholas Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    13
    Hei,

    Noen som har testet One Park sin parkering på P10? Skal visstnok være mulig å opptjene poeng her. Noen som vet hvor mange poeng man får og om man får poeng per opphold eller per dag evt?
     
  2. trugrand

    trugrand Medlem

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    18
    Du får 300 poeng om du forhåndsbooker, uavhenging av parkeringsperiode
     
    nicholas liker dette
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Pleier stort sett å stå der ja, men på dagsturer kan det være like billig å benytte seg av Park & Go. Da leverer du bilen på på "avgang" og så henter du den på P10 når du kommer tilbake etter å ha vært innom boden og hentet nøkkelen.

    300 poeng har du på konto dagen etter. Har ingenting å si hvor lenge du står, som nevnt over.
     
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
  5. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    915
    Likes mottatt:
    1,306
    Bonuspoeng:
    93
    Noen aktuelle rabattkoder som gjelder på P10? Etter at Earlybird forsvant ble rabattmulighetene minimalisert....
     
  6. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    P10 Supersaver Weekend. 788,- fra fredag morgen til mandag kveld.
    Syns ikke det er helt vekke. Ingen rabattkode da.
     
  7. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Denne uken lyser Avinor ut en tilbudskonkurranse som omfatter drift av parkeringsområdene på Oslo lufthavn. Verdien av kontrakten estimeres til rundt 2 milliarder NOK. Kontraktsperioden strekker seg fra 1. januar 2022 til 31. desember 2026.

    Parkeringsanlegget på Oslo lufthavn er Nordens største parkeringsanlegg, med hele 21.000 parkeringsplasser. Det har blant annet et av verdens største ladeanlegg for elbiler, to parkeringshus og tilleggstjenester som bilpleieanlegg og Valet Parking.

    Dagens tjenester baserer seg i stor grad på digitale løsninger i form av nettbasert booking og automatisk skiltgjenkjenning.

    https://ekstranett.avinor.no/osl/fl...kontrakt-verdt-2-milliarder-pa-oslo-lufthavn/
     
  8. Pyro

    Pyro Aktivt Medlem

    Innlegg:
    279
    Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som kan anbefale løsning for parkering på Gardermoen. Skal være borte fra 7 oktober til 22 oktober og ser parkering på P4 er 1400,- Eventuelt noe som vet om rabattkode på avinor?
     
  9. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,421
    Likes mottatt:
    3,225
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg betalte 1790 hos Flightpark for 15 dager for en tid tilbake. Bruker dem alltid. Sikkert mulig å spare et par hundrelapper på andre alternativer, men uvurderlig komfortabelt at de henter og leverer bilen ved avgang. Dog ganske dyre for korte opphold. Betalte 980 for fire dager forrige helg.
     
  10. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,151
    Likes mottatt:
    3,178
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kjenner ikke forholdene ved OSL, men i TRD har jeg en parkeringsavtale i p-huset nærmest terminalen for 960,- kr pluss MVA i måneden. Reiser man ofte er det mye å spare her. Men avtalen kan i utgangspunktet bare sies opp kvartalsvis, så ikke super fleksibel.

    Dem driver ikke aktiv reklame for disse avtalene, så man må spørre etter dem.
     
    magnusant and holmen like this.
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,165
    Bonuspoeng:
    293
    Spurte Onepark, og dette er prisene på OSL:

    Vip P0 (ute) pr. mnd. kr 4289,-

    VIP P10 (parkeringshus) kr 6433,- pr. mnd.
     
    Upsaker, themichael and NoLimit like this.
  12. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,151
    Likes mottatt:
    3,178
    Bonuspoeng:
    113
    Holy guacamole! Det var uforventet. Tenker dem at folk står parkert der 360 dager i året?

    Da er det vel ikke bare strømprisen men også flyplassparkeringen som er fordelaktig her i Trøndelag. :eek::D
     
    Last edited: 04. okt 2022
    holmen and tobeornot999 like this.
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,165
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har nesten samme løsning, men på Oslo S. Betaler 947 kr i måneden (inkl mva) for parkeringsplass i p-huset under flytogterminalen. Tar NSB (bortsett fra at de ikke heter det lenger) til OSL. Så blir det totalt sett billigere.
     
    tobeornot999, Henrik and themichael like this.
  14. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Tidligere brukte eg alltid parkering på OSL, men synes prisene har skutt i været med ny operatør, og bruker stort sett Dalen. Har parkert der to veker for 800kr i sumar. Det negative er at det flytter bilen undervegs
     
  15. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    Skandaløst god pris på fast parkeringsplass så sentralt i Oslo sentrum - den avtalen ville jeg tviholdt på så lenge du klarer. Listepris på parkering i det p-huset er nesten 5-gangen. Paleet tar 2700 kr/mnd for egen utleieplass.

    upload_2022-10-5_9-15-3.png

    Oslo S P-hus | Onepark
    Paleet P-Hus | Time Park
     
    eventyrer and tobeornot999 like this.
  16. Lillegutt

    Lillegutt Lonesome traveler

    Innlegg:
    212
    Likes mottatt:
    796
    Bonuspoeng:
    93

    Slår også ett slag for Dalen, det er fra 30 - 50% billigere enn OnePark P4 (og da "må" du ta buss uansett....)
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,165
    Bonuspoeng:
    293
    Noe ble lost in translation.. Jeg har den kveld/natt/helg-avtalen. Men jeg ser at prisen har gått opp litt på to år..
     
    Henrik liker dette
  18. Bonusolsen

    Bonusolsen Medlem

    Innlegg:
    170
    Likes mottatt:
    614
    Bonuspoeng:
    93
    Fant et tilbud på P10 der jeg betaler 1300 kroner for to måneder! Det er billigere enn å leie egen p-plass
     
    eventyrer liker dette
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,165
    Bonuspoeng:
    293
    Link takk?
     
    Ulf liker dette
  20. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Men kan du kjøre inn og ut?
     

Del denne siden