From Oslo (OSL) Boston (BOS) €1,411 San Francisco (SFO) €1,446 New York (JFK) €1,457 Los Angeles (LAX) €1,475 Tampa (TPA) €1,480 Las Vegas (LAS) €1,482 Portland (PDX) €1,483 Phoenix (PHX) €1,488 Honolulu (HNL) €1,903 1. Use Google Flights to find your travel dates. 2. Then, use American Airlines' website to book your flights. Standard fare: €3,500+ Travel dates: SEP-JUL '24 Availability: Good Book on/before: ? More booking info: Full deal post
OSL-HNL i C til under €2000 må vel sies å være en kjempedeal. United feks tar vel samme eller mer bare fra vestkysten til øyene
Et veldig godt tilbud til Honolulu for dem som har klart å finne billett. Har søkt en time nå og det rimeligste jeg finner er rett under 30k. Hawaii er en av de bedre plassene jeg har vært på ferie. Vær forberedt på Manhattan priser om en vil bo bra. Har noen klart å finne billetter til Hawaii som oppgitt ovenfor?
Jeg fant tidligere i dag til ca 21600,- nok mener det var med utreise 30/9, og retur 4/10. booket ikke
«Date grid» søket til google viser ennå €1896, men går man videre blir det til ca €2800, så spørs om de har justert prisene litt
Noen som klarer å booke noe fornuftig? Det går fint fra den amerikanske siden til American å finne gode ruter (flere legg med passe distanse ut fra TP-opptjening), men hvis man skal betale med norsk kredittkort får man bare booket OSL-LHR-direkte. Og HNL gir mye høyere pris enn på den amerikanske siden.
Nå er informasjonen om tilbudet tatt ned igjen fra Travel Dealz, som også varslet om tilbudet. Hvis det bare er gått ut, så forblir det der, men merket som expired. Når de har fjernet hele omtalen, så tyder det på at kanskje ikke var et tilbud.