Onsdag 18.03 .. klar for nye prøvelser

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 18. mars 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
    Kl er nå 07:30 .. flyet SQ943 går kl 13
    Snart klar for nye prøvelser, har sjekket at alle fly er oppsatt til å gå i rute.

Har forøvrig sjekket en gang til om Norwegian kjører til BKK fortsatt og det gjør de ... det er ledig til ARN på fredag i Premium til 11 000kr (backup)

Sov søtt alle sammen og drøm at vi kommer hjem i løpet av dagen og til Norge torsdag morgen .... og de som har den type evne bør be en stille bønn.

Earl, Ruby, Sunnfjordingen and 24 others like this.
  2. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra Ålesund
    Dag 5 i karantene, 9 igjen. :cool:
    Og god tur til Eddie og co

3. benair

benair Medlem

Likes mottatt:
    239
    Bonuspoeng:
    43
    Klar for hjemtur fra USA onsdag ettermiddag.
    Etter at Lufthansa kastet kortene på DTW-FRA blir det rerouting med Air Canada DTW-YYZ-LHR og så SAS LHR-OSL-HAU.
    Så langt er alle flightene bekreftet å være operative. Likevel bekymret for å strande underveis. Ting endrer seg jo fra time til time nå.
    Håper alle som er på farten kommer seg trygt frem.
    Eneste lyspunktet er å teste ut nytt selskap og at jeg fortsatt får fly business, men det føles uviktig midt oppi det hele nå.

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
  5. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,584
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig morgen fra rett utenfor OSL, dag 7 i hjemmekarantene/kontor. Hadde ingen planer om å ha på vekking i dag, men telefonkonferanse «med Seoul» 07:00 la en stopper for de planene. Og gikk glipp av en tur, men akkurat nå like greit siden det er kronglete med reise begge veier.

Ha en strålende dag folkens.

Earl, Sunnfjordingen, Torris and 8 others like this.
  6. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,400
    Bonuspoeng:
    93
    Sentrale aktøre på IF følger deg kontinuerlig, og uavhengig av overnaturlige evner ønsker vi deg god, smooth og uavbrutt reise!

Tone398, Eddie47 and drsyk like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,713
    Bonuspoeng:
    293
    Morgen i Oslo også.
    kaffe i koppen, og PCen er på. Det betyr vel at man er på jobb?

Nå skal flyet til @Eddie47 ha reist (hvis jeg har regnet riktig på morgenkvisten). Krysser fingrene!

Earl, flying_all, Torris and 8 others like this.
  8. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    flying_all, Torris, Avixlo and 2 others like this.
  9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God Corona morgen...

Mitt skip er lastet med Corona informasjon, hvor enn jeg ser og vender meg. Media, pasienter, eposter, fax, TV, personalet på jobb, familie, venner...Alle spør om en ting:

Har jeg Corona...Hvem vet? Forkjølet, hoste, nyser, feber, miste lukte sans, smak, hodepine med 3 eller flere symp. ja det kan det godt være det...

Reiselysten min har også fått Corona...

Nå må Jern Erna løfte karantene for reise og fly forbud for helsepersonell. En tur til vakre Bergen T/R eller Stavanger for AmEx lougen... Må være kreativ i disse dager...

God Corona fri(hvis mulig) dag i dag...

PS @Eddie47 VELKOMMEN HJEM:)

10. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,941
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Larvik!

Dag 5 på hjemmekontor. Gutta har fått taket på skoleoppgavene og har "møte" med læreren via Google Meet hver morgen 08:30. Også har de oppgaver å jobbe med utover dagen. Må si det fungerer veldig bra =)

Forventer å motta en gradert permitering idag (tipper 50%) så da blir det dagpenger fra mandag. Uff!! Spennende dager fremover både fysisk og økonomisk. Kona har sikker jobb i fylkeskommunen så det er mange som har det verre enn oss.

Det er iallfall fint vær ute =)

11. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,532
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hjemmekontor og karantene:cool:
    Nå er man på døgn 9 i karantene, så 5 døgn igjen. Om det blir tilbake på jobb igjen etter karantene, eller om hjemmekontor fortsetter gjenstår å se.

Nå håper man virkelig @Eddie47 kommer seg hjem, ellers må @Kristian få opplæring i hvordan virkelig skape dramaturgi... Selv SAS-fly som ikke kommer til KKN blir jo barnemat etter hjemreisen til @Eddie47 :eek:

Fortsatt god onsdag:cool:

12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,713
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg liker bare de positive delene av innlegget ditt, altså.. :)

Grooo, drsyk and indahla like this.
  13. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, eg skal gå i meg sjølv. Her kjem eg rett og slett til kort. Sjølv ikkje eit [tentativt planlagt] reisebrev om nærkontakt med kattepuser og fengselsopphald i Sør-Afrika slår @Eddie47 i dramatikk! :oops:

14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,499
    Bonuspoeng:
    293
    Slapp uhindret inn i Singapore .. mor ble riktignok tilfeldig valgt ut til å avgi temp. kontroll ..
    Med dramatikken de siste dagene har vi sikret oss med å spise Paracet før landing..
    Aner jo ikke om det har vært nødvendig

15. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,125
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra siste arbeidsdag i uoverskuelig framtid.
    Klarer fortsatt ikke å komme igjennom til BA, men helgeturen (jeg selvsagt ikke skal på) blir stadig mer amputert av seg selv. Satser på at den snart er helt kansellert og refundert før kredittkortregninga forfaller :p
    Ønsker alle en fin dag, spesielt @Eddie47 - får håpe det holder hele veien hjem!

Earl, Sunnfjordingen, drsyk and 6 others like this.
  16. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God midtvekedag frå Aust-Finnmark!

Det er merkelege tider vi er inne i. Der ein tidlegare rusla innom naboen (utan avtale (det er framleis mogleg her i Gokk)) for å slarve skit, er det digital slarving som er omtrent einerådande.

NRK Alltid Nyheter er omgjort til NRK Alltid Korona, noko som fører til at det minste nys får meg til å tru at eg er koronasmitta. Den eigentlege årsaken til nyset er mest sannsynleg ein hybelkanin som nok hadde skremt vatnet av ein vaksen mammut...

Elles, i desse tider brukar eg 'Liker'-knappen her på IF til både å uttrykke sympati (i mangel av 'Krysser fingrar'-knapp) og til å like godt/interessant/artig innhald. Så var det sagt :)

Måtte alle ha ein mest moleg koronafri dag!

Last edited: 18. mars 2020
  17. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Tromsø. Ingen store bekymringer her heldigvis. Plussgrader i øyeblikket så snøen synker litt sammen (og det trengs!). Godt å kunne variere jobbingen med litt IF-thriller ala @Eddie47 på vei hjem! Satser på det går bra.. Ser at det er flere andre nordmenn ute i verden som sliter mye mer (bl.a. noen Tromsø-elever i Tunisia).
    Det ordner seg nok for de fleste, men ingen tvil om at dette vil endre hvordan vi lever livene våre i fremtiden! :cool:

Earl, holmen, flying_all and 6 others like this.
  18. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo fra Sølvbyen.
    En liten handletur var som mandagen etter Jazzfestivalen; tomme parkeringsplasser og kun to-tre skulende innfødte var å se. Alle som panikkhandlet forrige uke kan senke skuldrene, alt var på plass unntatt Joika og tørrgjær. Og det klarer vi oss normalt uten.

Som pensjonister har vi latt oss rive med av hjemmekontor/hjemmeskolebølgen og etablert hjemmekafe.
    20200318_095211.jpg

All sympati går idag til alle som har strevsomme reiser, og ellers til alle som har behov for ekstra sympati :)

Grooo, Earl, Flyvende_mare and 11 others like this.
  19. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,629
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Sandefjord
    Jeg kom meg hjem igår og selv om jeg er frisk og rask så får jeg ikke besøke Bestefar på 70 som også er frisk og rask. Disse Corona tider altså.

Kretsting og Årsmøte i speidern er flyttet til Skype. Nå håper jeg at vi får kontroll på viruset selv om det vil ta litt tid.

Så får folk her inne ha en flott coronafri dag! Og god tur hjem @Eddie47

Earl, holmen, Sunnfjordingen and 8 others like this.
  20. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,502
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret! Det merkes at det er mange som har hjemmekontor, tok en speedtest på linja og bikket under 100mbit! (min linje er 500 til vanlig) MAKAN! Første videomøte og telefonmøte for i dag er unnagjort, og forventer et par til. Funker egentlig veldig greit med hjemmekontor, men tenker jeg vil gå lei etterhvert.

Ha en flott dag dere!

Earl, holmen, Sunnfjordingen and 6 others like this.

Del denne siden