Ikke helt planlagt AMS besøk er nå klart. Mac ligger klar ved skranke 26 hos EVA ( håper ingen er raskere en meg dit) hos en stakkars utskremt medarbeider som må jobbe overtid for at jeg skal rekke fram. Hotell er booket ved Ledsplein, det blir en kort kveld så da er det kjekt med frekvens på transport og få minutters gange til det meste. Og et par ølkneiper med over middels ølmeny er tagget. Også er det bestilt julegaver til henting på Gardermoen. Men før det skal det jobbes noen timer, og soves litt. Før lounge safari på OSL, som kanskje ikke blir veldig spennende. Men, på torsdag er det trippeltrum. Så det blir en fin dag, med både fly, handel og trumopptjening. Ha en flott dag
God grytidlig fra Grenland. Kjørt opp en anleggsdel i prosessindustrien i natt. Gikk forholdsvis greit, uten fakling eller annet virrvarr. Nå er det to fridager- skal ut på pub å spille biljard i kveld. Ha en køfri dag
God formiddag fra Bangkok. Her ble beina slått i dørken 07 sharp og turen gikk rett ned i gymmen for en liten times økt, men her er masse å jobbe med Så er hjemme mekka frokost inntatt og nå gjøres det klar for en tur inn til kontoret (café Amazon) hvor en ice mokka skal nytes. Etter det er planen en spasertur nedover Sukhuvmit og mulig bevilge seg en øl, men får se. Ha en glitters onsdag
God morgen fra Vy på vei til hovedstaden og videre til OSL. Det blir ikke verdens mest spennende reisemål i dag selv om BGO nesten er å regne som utland. Frokost planlegges i innenlandsloungen, tipper det er godt med folk der på denne tiden av døgnet. Ha en riktig flott dag!
God ettermiddag fra THPSA Shooting Range. Litt i overkant varmt å bevege seg rundt. Da er det greit å sette seg på en bøffel.
God morgen fra TK182. Våknet akkurat og spiser crepes nå. Lang dag med fly til både OSL og TRD. OSL-TRD går ikke før 21.45………. Må få prøvd å få byttet den til en tidligere flight
God morgen fra godstolen som jeg straks må forlate for å komme meg til jobb. @ccurrahee kan anbefale cafe Gollem Raamsteeg for et meget bra ølutvalg i den originale brunpub atmosfæren. Hvis du har lyst å besøke en utrolig sjarmerende cafe der det ser ut som siste støvtørking var for 100 år siden kan du vurdere å dra til cafe de dokter. Ha en flott dag alle sammen!
På solkysten er det ingenting som tyder på at vi skal åpne første luken i morgen. Her er 6 grader og nesten skyfri himmel Godt det er helg! T-2 OSL
God morgen fra kontoret. Noen timer med jobb før jeg vender snuten (og bilen) mot OSL. Plukker opp @runese på veien, og så bærer det av gårde til CPH. Ha en deilig dag!
God dag fra Gardermoen. Her ventes det på at gaten åpner, slik at vi kan forsøke ombooking til et av de ledige midtsetene på SK805 og et par timer ekstra i en mer standsmessig lounge. Ha en førsteklasses onsdag!
No go. Gatepersonalet gjorde et iherdig forsøk, men ble nektet av systemet da det ikke var ledig plass i I-klasse. De prøvde også å få hjelp fra back office uten hell. På vei tilbake til Schengen kunne grensevakten informere om at loungebesøk ikke kvalifiserte som godkjent formål for retur gjennom grensekontrollen. Heldigvis rikelig med plass ute på den nye piren!
God ettermiddag/kveld fra Rio. Søramerikaturen ble i travleste laget for reisebrev (har med arvingen som er har blitt student igjen og som har hatt flere "assignments" å levere inn på turen. Får ta reisebrevene når jeg kommer tilbake. Ikke særlig mat å skryte av i *A-lounchen, men greie bobler. (Veuve Valmante) Snart bording av TP074 til LIS.