God onsdag fra Grenland. Om noen ser etter en påsketur så ser det ut som SAS har hatt storslipp på ARN/CPH-ORD T/R 4 seter i C nesten hver dag
Stor slipp nå som billettene koster penger å avbestille altså. Noe som betyr at jeg ikke får booket retur i august.
Ikke helt uventet. På EBD-treff i Stockholm skal SAS ha annonsert planer om å ikke lenger ha blackout-perioder for bonusbilletter, så gir mening at de har samkjørt heving av blackouts med nytt gebyrsystem.
Har SAS sluppet 2 billetter til alle destinasjoner i hele sommer? har de ligget lenge ute? Jeg har ikke fulgt så nøye med i år da sommerferien allerede er booket for vouchere. Isåfall ser det ut som billettene går som varmt hvetebrød selv med gebyr, ganske ribbet allerede.
absolutt. Strengt tatt er det jo jeg som ikke har mast nok på medreisende til å ha alle datoer klare. Og hvis resultatet av gebyrene betyr at det er slutt på eller blir mindre black outs så er det faktisk en stor fordel for oss som kjenner systemet og som i større grad booker tidlig. Selv om jeg personlig ikke er den som jakter reiser i fellesferieperiodene.
@Jeanette observerte ledig plass i formiddag, så det har ligget ute i noen timer. Mistenker de har vært litt selektive og sluppet seter basert på salgskalkyler.
God ettermiddag frå stiftsstaden! Det vart ikkje flytur i dag heller, men for ein dag sett frå Bymarkas tak (Storheia, 565 m.o.h. (dersom du lurte))! Gråkallen smaug seg opp av skodda som låg som eit lokk over byen: Ha ein brillefin dag, gode medforumistar!
Nja, jeg observerte litt slipp til sommerferien, men ikke til alle US destinasjoner. Ikke har det kommet ut noen billetter etter 13.desember, så det daglige slippet 330 dager tidligere, stoppet for noen uker siden. Eller ikke observert en bonus billett fra høst og utover til Miami.
Men de gasser ikke på med turer til vestkysten akkurat... Hederlig unntak for CPH-SFO. Og bare de neste få dagene. Kanskje "the new way" er å bestille 2-3 dager før avgang, om man vil ha en EBP booking på SAS metal utenfor Europa?