God morgen fra Pai. Her nytes morgenkaffe på terrassen akkompagnert av masse fuglekvitter. Temperaturen er behagelige 20°C og solen lurer bak trærne. Det var betraktelig mer folk her nå enn sist så ikke fullt så fredelig i walking street. Men her jeg sitter nå er det nydelig. Ha en fin fin onsdag
God morgen fra Hoi Ann. Eggekokk her også. Men vi spiser ute i småbyen, ved bassenget og ikke i frokostsal. God frokost
Mye spennende allerede, nokså smått med god morgen fra Beograd her. Booket om for hjemreise med fakirflight i dag; for å slippe 6 timer på FCT. Hjemme til lunch. Edit; rakk frokost på FCT;
Tja, får vel være første som sier hei hjemmefra… snart på vei til jobb, i dress. Første gang med dress i denne jobben. Når noen (ikke meg) gis et æresdoktorat er det visstnok normalen. Ha en flott dag!
God morgen fra banen på vei til hq Må stokke litt om på noen kommende nc bookinger i dag. Kommer det en kampanje, må det stokkes på nytt. Slik er livet som bonusnisse Ha en strålende onsdag alle IF-ere
God morgen fra vest! Her har man akkurat fått med seg live launch av Artemis 1, stort øyeblikk! Ellers greit at man ikke sender opp raketter i nabolaget, for her blåser det stikker og strå. Ha en luftig dag!
God morgen fra Chinatown Singapore. Frøkna shopper og jeg ser på utsikten som er god blanding av gammelt og nytt. Turen med SQ C var upåklagelig, men det var stapp fullt både foran og bak så man merket til en viss grad at de hadde det travelt. Ha en fortreffelig dag!
Solkysten en onsdag, lette rosa skyer, måneskinn og 11 grader ute. Dette blir en flott dag! Sitter og savner Vibeke! Vi skal ankomme med EVA til VIE søndag 8. oktober kl 08:35. I gamle dager ville jeg spurt Vibeke og hadde fått et godt svar. Kan fly til CPH men ingen fly videre til BGO.. Det beste jeg har funnet så langt er VIE-BRU-OSL-BGO .. hvor BRU-OSL blir i økonomi .. Godt vi har slike problemer å bruke dagen til! Godt det er helg!
God Onsdagmorgen fra hovedstaden. Ikke fått noen melding fra hverken SK eller TK om change, så da er vi ihvertfall innenfor 14 dager, det er noe. Dog det kan vel alltids bli komplikasjoner, men håper da ikke det. T-13 CUN
God formiddag fra Porsgrunn. Langfri.. blir en topptur i ettermiddag. I morra blir det julebord med jobben- lunch med smørbrød og pils og "møte", så maxitaxi til Sandefjord og julebuffet med drikke på Color hybrid. Sitter å snuser på en tur til Maldivene til neste høst- ikke helt i mål, men det er håp. Ha en topp dag
God dag! Ser på tur til Desember neste år. Thailand eller Bali..? Siste innspurt på jobb før ferie, teller dager..
Hvor finner SAS sine sine servicemedarbeidere??? Svenske #1: Hei, jeg ønsker tilleggsflygninger på booking JH**** "Jaha.... låt meg kolla" Har du funnet bookingen? "Jaha ... jag kollar" Jeg vil ha fly fra BGO-OSL 22/9 "Jaha...... låt meg kolla" Jeg vil ha flyet kl 14:05 eller 16:05 "Jag hittar kl 07:00" Jeg vil ha kl 16:05 "Det finns inga andre..... venta litt, jag kollar .. det finns 8:35 og 09.35 ..." Jeg vil ha kl 16:05 eller 14:05 "Det finns inte.... jamen det er jo ettermiddagen(??) ... låt meg kolla... jajamensam det går et flyg kl 16:05...vil du ha det? vil du ha ecomomy?" Ja jeg vil ha 16:05 og business. "Jaha ... låt meg kolla ... det blir dyrare enn ecomomy!!! .. ja det finns .. vil di ha dom?" Ja takk! Og så vil jeg ha ny rute fra VIE til BGO den 8.oktober, da lander vi i VIE kl 08:35. Kan du finne flygninger VIE-BRU-OSL-BGO ... "Jaha .... jag kollar!" "Det finns inga flygninger fra VIE kl 08:35!" Nei vi lander med EVA fra TPE kl 08:35, finner du ikke det i bookingen? "Jaha... jag kollar.... det finns inga ledigt från TPE til VIE!" Nei vi ha den flygningen .... ser du ikke det i bookingen?" "Ja!" "Hva vil du ha då?" Jeg vil ha VIE-BRU kl 12:15 "Jaha ... jag kollar... det hittar jag ..." Så vil jeg ha kl 15:20 fra BRU-OSL "Jaha .... jag kollar ..., nei den finns inte!" Det står hos SAS at det er ledig "Den finns inte ... jag kollar... det er ledigt fra BRU via WAW eller FRA til OSL" Javel, men jeg skal videre til BGO og må ha direktefly fra BRU til OSL... "Jaha ,.... jag kollar... det finns inte men det er ledigt via WAW.... DA ga jeg opp og ba han slette alt vi hadde lagt til ... "Jaha ... så du skal inte ha flygningen VIE-BRU?????" Nei .. takk for hjelpen "Jaha ... det var så lite så" Svenske #2: Han fant alle flygninger jeg ville ha! Dvs ... 16:05 fra BGO-OSL hadde 55 min i OSL og Turkish krevde 60 min ... Du verden
Jeg er fryktelig gretten i dag, da jeg plutselig kom på at jeg hadde glemt å bruke en voucher fra SAS som gikk ut for to dager siden. Var meningen å bestille noe i helgen, men var på en reise og så glemte jeg det. Så da ble det sponsing av SAS med noen tusen kroner. Ekstra irriterende når SAS fortsatt ikke har betalt meg igjen for et innstilt streike-fly i sommer. Jeg får ta det igjen ved å tømme baren i loungen ved neste anledning.
God kveld fra Florida. Sol, 30 grader, og ingen planer. Men, jeg våknet til 7 eposter om kansellerte reiser fra SAS.. Men, det viste seg at det var tilbakebetaling fra 7 avbestillinger. Det har vært en fin dag.