Onsdag i Asia

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 18. juni 2025.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    9,371
    Bonuspoeng:
    183
    Go mårnings fra Bangkok :)
    Solen skinner, temperaturen er flott og fuktigheten er også bra nå :cool:
    Her er en ute på by vandring og har tatt en pause på Café Amazon for en ice mocha i det nye kjøpesenteret One Bangkok. Blir å spasere hjem etterpå for pool tjeneste.
    Ha en glitrende flott onsdag :)

IMG_5193.jpeg

Last edited: 18. juni 2025
    Calling, EndreD, haifinn and 9 others like this.
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    17,176
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

I dag starter Agenda, Sølvbyens svar på Arendalsuka. Alle hotshots stiller (heter det fortsatt "hotshot"?). Øverste hylle av politikere, konsernledere, og selvfølgelig Jens. Og Warholm. Vi får vel ta en mingletur.

Amex har sendt et pent brev til Eks-forloveden, med forklaring/unnskyldning om poengoverføringstrøbbelet. Og de sier rett ut at "inntjent bonuspoeng ikke overføres korrekt til SAS som de normalt skal". Det kan fortsatt ta noen uker. Bonuspoeng først, så regnes nivåpoeng ut. Dette kan bli spennende i forhold til kvalifiseringsperioden.

Om dere har lest så langt må dere ha en fin onsdag!

Calling, Ruby, EndreD and 7 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    70,950
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Onsdag er jo en fin dag? Snart halvveis i uken, det kan vi jo like! Alle skal avslutte prosjekter før sommeren, så det skaper mye møtevirksomhet. (Og noen av møtene er så uinteressante at man kan bruke tiden til å lete etter bonusbilletter.. ;))

Ha en fin en!

Calling, Ruby, EndreD and 8 others like this.
  4. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,221
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra nordvest hvor det er lite som minner om sommer ute.

I kveld blir det uansett flytur med dash8 400. Videre blir det Scandic og ikke Stordalen som skal stå for innlosjeringen. Ha en fin lillelørdag.

Calling, Rscott, Ruby and 7 others like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,444
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL.

Her har vi akkurat landet fra BKK og står nå og venter på bagasjen. Thai brakte oss vestover på en svært så behagelig måte i natt. Det vanket til og med en liten boks med kaviar til forretten. Det brakte jo minner til de gode gamle CT-Star Alliancedager, da man flottet seg i F. Those were the days...

Så fort bagasjen dukker opp (regner selvfølgelig ikke med at Priority-tag fører til at den kommer tidlig her på OSL), blir det strake veien til kontoret. Blir vel helt ok, det også.

Ha en flott lille-lørdag!

Edit: her fikk man svar på tiltale fra OSL-bagasjefolket, gitt! Prioritymerkede kofferter kom på rekke og rad først på båndet denne gangen!

Last edited: 18. juni 2025
    Calling, Rscott, Spielhaug and 9 others like this.
  6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    880,701
    Bonuspoeng:
    293
    Sommer på solkysten
    Du verden!
    F623BF57-534D-41D8-9BDE-CCE65F112B45.jpeg

Calling, Rscott, Spielhaug and 8 others like this.
  7. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,210
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Scandic Nidelven!

Fikk endelig klemt inn en halvtime til true friend fordelen. De holder fortsatt et meget høyt nivå.

Snapchat-1348787184.jpg

Flymunda, Calling, Rscott and 9 others like this.
  8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    15,596
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

2,5 uke igjen til sommerferie. Har dessverre ikke fått noen stor sommerfølelse ennå pga været. Satser på det tar seg opp.

Ellers skal jeg ned til frisøren straks- klipp, og barbering med kniv + røske ut evt nesehår med q-tips og voks:eek:

Ha en glatt onsdag

Calling, Rscott, Ruby and 5 others like this.
  9. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,463
    Bonuspoeng:
    293
    Ha en flott dag alle sammen :) der må bygge seg opp til ferietid der ute på forum. Håper det blir bra for alle.

Calling, Rscott, Spielhaug and 2 others like this.
  10. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,006
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag,

Etter råd fra telefonservicen til Scandic sendte jeg i går en mail til medlemssupport for å få oppdatert Scandic-matchen min med min nyervervede EBD-bling. Jeg fikk aldri noe svar, men når jeg våknet i morges var medlemsnivået oppdatert i Scandic-appen. Jeg kunne dermed med god samvittighet spise frokost på hotellet som ligger vegg-i-vegg med arbeidsplassen min. Jeg har en ganske fast hotellfrokost-meny i bakhodet, men den belager seg på at jeg er på ferie og ikke skal ha mat før kvelden. Jeg må finne en liten balanse her, ellers kommer dere til å finne meg mer på Vektklubben enn IF om et års tid.

En velrenomert hotellfrokost til 395 kr, 3 ganger i uken, 40 uker i året. Vi snakker nær 50 kNOK i løpet av et år. I tillegg til at jeg kanskje kan droppe lunsjen hvis jeg timer "frokosten" nærmest mulig stengetid (8k spart i løpet av et år). Ikke at jeg føler meg fortjent til dette, men om ikke annet har jo Scandic lyktes med å vippe preferansene mine mot Scandic i tiden framover (i den grad Strawberry ikke klarte det selv, da).

Ruby, Calling, Rscott and 3 others like this.
  11. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,221
    Bonuspoeng:
    163
    Blir dårlig med poeng av dette:
    IMG_4609.jpeg

Besøk av Star Alliance på Vigra i dag også:
    IMG_4608.jpeg

Ruby, Berlioz, btm and 2 others like this.

Del denne siden