God morgen fra Trånnhjæm Her er det blåsbort-dag, men prøvde meg på sykkel til jobb allikevel...funka greit det Idag blir det rolig, lett middag etterfulgt av lekser til kidsa og svømmetrening til eldstemann i kveld. Deretter blir det vel sofatjeneste.... Ha en odørfri onsdag
Idag har fru Indahl bursdag. Straks vekking med «Dagen er din» av Scandinavia. En tradisjon hun har hatt siden hun var liten Ryktene skal ha det til at det blir indisk til bursdagsmiddag. Ha en flott onsdag, med en kone å feire eller ikke!
God morgen fra Trondheim! Her er det strålende solskinn fra nesten skyfri himmel, men det blåser tildels kraftig og er meldt verre vindkast utover dagen i følge yr. Som vanlig hjemmekontor her i gården, men "sjølingene" kommer innom på lunsj med ferskt bakverk fra Morgenlevering. Ha en stålende dag videre PS! Gratulerer til fru Indahl
I går var en ute på flytur og en tok seg selv i å drømme seg bort til "gamle dager" med 4 - 5 årlige interkontinentale turer i C og F. SAS booket meg nemlig om fra en direkte flight til BGO - SVG til en via OSL. Ergo ble det Café besøk og greier, nei det skal jaggu ikke mye til før en er helt på tuppa Hoy morgen fra Stavanger, også her er vi plaget med kraftig vind Her er gamle-kontoret på Sola inntatt for litt kontorering, det betyr en times kaffeslabberas nå fra 08 så jobbing. Så skal det planlegges bruk av siste CT som må bookes før utløp av måneden. Ha en fantastisk onsdag
God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Eldstemann er levert i barnehagen, og frukosten med kaffi og rundstykker er på veg ned. Trumf har eg fått og, so starten på dagen har vore bra. No får vi berre håpe det held fram like godt. Til lukke med dajen til Fru Indahl. Vi får håpe ho snart får komme seg ut og fly igjen.
Goood morgen Jeg kom nettop på at den 10.03 er min forlovelesdag... (faen) Nå har jeg sliti meg opp til hjemmekontoret og må finne på en god overaskelse til kona.. Gode minner fra facebook: 3 år siden vi spiste Marsvin ( 1t før forlovelsen ). Jeg har blikket til en mann med en plan
God morgen T-1 TTT T-2 The Thief. T-x fly Pussig hva en gleder seg over i disse dager. Grattis til sjefen i huset @indahla Må alle ha en super dag idag, snart helg
Yo fra Oslo. Om to dager blir det årets første flytur over fjellet til Bergen i det som kan kalles en noenlunde naudsynt tur. Har også flydd på denne dag for noen år siden, da med Alaska Airlines fra Seattle til det som er en av de styggeste og mest usjarmerende byene jeg noensinne har besøkt. Men hey, hver sin smak. Innflygningen er i det minste fascinerende, så slenger ut noen bilder X-fly er bra, men vil nok anbefale nyeste Ms flightsim.
God morgen. Jeg sliter man med ettervirkningene av for mye kakespising. Det ble mye kake for å matche god øl . Bursdagen ble avsluttet med beskjed om nærkontakt med påvist smitte, og det uten å ha vært ute og fløyet. Så nå blir det interessant de neste dagene.
Hæppi Tørsdai, her er det grått i dag, og avbestillingsfingeren står klar for morgendagens reise til Trondheim, nord Trøndelag og det som var en befaring av hyttetomt. Nå må vi lite på at entreprenøren mener det fungerer med en elektronisk befaring.
God morgen fra kontoret! Ser det er to onsdags-tråder, men denne var den første, så da benytter jeg meg av den. (Noen kan sikkert slå dem sammen?) Har trent skrotten på trimrommet, har drukket tre kopper kaffe, og er allerede ferdig med første Teams-møte. Det varte i 4 minutter. Ny rekord! Fikk endelig opp "Eurobonus-detaljene" på SAS.no igjen, etter at det (som vanlig) har vært umulig å få kontakt i hele går. Måtte få sjekket at den ene nye venninnen i DK hadde rettet opp i feilen som ble gjort ved ombooking av en CT-tur i oktober. Jeg fikk ikke tilbake poeng når ANA F på returen ble til OS C. Det ordnet seg til slutt. Nyt onsdagen! I dag/kveld/morgen kommer vinteren tilbake for fullt! (Det er meldt ca 40 cm snø hos oss i morgen..)
God onsdag fra Oslo, planen om Trondheimsbesøk i helgen er fortsatt intakt så om ikke det kommer noen plutselige endringer nå i siste liten er det kun to døgn igjen til årets første luftetur.
God morgon frå den turrlagte by! Eg er attende i Oslo for å jobbe med ulike former av pressa frukt, og har på nytt køyrt inn i ein rolig og forsiktig by. Få folk ute i gatene og det er ca 50/50 med og uten munnbind. Sitter rolig i resepsjonen på the Hub og prøver å få jobba litt på omentrent det einaste hotellet som er ope i byen. Fekk ikkje sjekka inn så tidleg, men for håpe det er på grunn av oppgraderinga frå eit moderat rom til deluxe som er grunnen Det blir retur neste veke, og kanskje på nytt veka etter, og begynner å bli happy på mitt nye "stamhotell" i Oslo, sjølv om det føles som om det er tredd på med tvangstrøye av Korona. Treningsrommet er stengt, men etter sesongavslutning i går på Ishockey, med nesten 2 timer på isen med ein kropp som leverte optimalt og i god form, så kjenner eg at det er enkelte muskelgrupper som har best av å ta det med ro i senga og kun ete noko fancy takeaway og drikke øl
God morgen fra hjemmekontoret. Fant et møte i kalenderen, men det var visst ingen møte likevel, slikt liker jeg, for nå har jeg tid til IF og ekte jobbing. Begynner å lure på hva i all verden jeg skal finne på i påska. Må bli noe i nærområdet, men vil bort fra huset. Brakkesyken begynner å melde seg etter et år med begrensninger på alle bauger. Har i det minste TTT å se frem til, first things first Ha en flott dag!
Hva har jeg evt gått glipp av? Evt hva er det som gjør at du liker byen? Brukte god tid siste gangen og leide bil per anbefaling fra bonusfeber. Ga meg virkelig ingenting, så ble mer gøy å ha besøkt fremfor gøy å besøke.