God formiddag fra en fin kontraktslounge. @Are hadde rett. 777 tilbake til TPE før vi nærmer oss SAS og hjemreise. men først skal leiebilforholdet på HND løses. ha en flott flydag
God formiddag fra Porsgrunn. Tilbake etter 26 timer i Washington. Alt gikk på skinner for kompis og meg. Minimalt med kø, og fikk 1,5 time på Polaris lounge i IAD hjemover. Vi var ikke spesielt sultne, så det ble kun 4 champagne og en tallerken med ost og cold cuts. Nå er det tilbake i hverdagen. 0 jet lag for en skiftarbeider som meg. Får levert ett tonn med materialer i dag. Fri 12 dager til, så det blir å bytte en dobbel verandadør, to stuevinduer pluss kle om 25 kvm vegg. Ha en problemfri dag
God morgen fra gullkantina på OSL. Litt tidlig ute, flyet går ikke før om halvannen time. Da får jeg jobbet litt siden wifi-dekningen på flyet bruker å være litt variabel dit jeg skal. Fikk melding i går om at SAS har senere avgang til LAX til våren. Jeg var da satt opp med morgenflyet fra Oslo, men har ikke behov for å stå opp grisetidlig og tilbringe fem timer på Kastrup så jeg ringte inn og ba om å bli flyttet på en senere avgang fra Oslo. Hun på kundeservice (som virket ny i jobben) var veldig usikker på om jeg kunne bli flyttet over til en senere avgang siden det ikke var ledige bonusbilletter der så hun måtte konferere med sin mentor. Det tok ett kvarter, men så ordnet det seg. "Men dette er et unntak" måtte hun presisere. Jeg er ikke så sikker på det
God morgen fra hovedstaden. Var på kino og så Oppenheimer i går. Lenge siden siste kinobesøk, og vi koste oss i Lux-salen på Odeon. Øl og snacks og recliner (med setevarme), sånn var det ikke på kino i gamle dager! Solen skinner, og dagens heldagsmøte ble akkurat avlyst, så jeg har god tid til å somle. Deilig. Kanskje jeg da også har tid til å lete etter noen flybilletter? Booket et par hoteller også? Vi får se. Ønsker alle en fin dag!
God morgen fra hq. Hvor blir det av jet lagen etter Tokyo? Lego har lansert denne, regner med den kan bli populær blant oss IF-ere Ha en strålende onsdag alle bonusnisser
God morgen fra Tromsø. Grått og litt vått. I dag blir det hjemreise del 2. Men først må eks-forloveden få oppfylt sine stoffbehov. Ha en fin dag! Edit Og der var vakten på plass igjen.
Endelig er dagen jeg ikke trodde skulle komme her. Sitter i gullstua og spiser frokost før flyet først går til København og deretter Tokyo. Det blir stas!
Mårn fra SK255 til BGO. Deilig å ha kapret eneste rad i pluss med 2 tomme seter, i en ellers velfylt balje. Endelig i gang med reiseseongen på jobb og håper å snike meg opp over 90k grunnpoeng i år også, men ser at det blir mer tight enn tidligere år. Ha en fin flydag!
God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. På tide med ein liften frukostpause før eg hiv meg i kalosjane igjen. Solskin utomhus og middag hjå moderen seinare i dag. SAS appen er ikkje heilt samd med seg sjølv i om det er 73 eller 74 dagar att til Uganda-turen min. Kjekt å sjå at Stordalen har fått seg eit nytt hotel i København. Det hadde gjort seg med ein weekend der.
God ettermiddag fra Mixt Chatuchak. Har nettopp spist en litt sen lunsj, som jeg kunne tenkt en liten øl til. Men, det var kl14:05 i bestillingsøyeblikket og fikk et nei. Mellom 1400-1700 skal ikke alkohol selges. Så det ble med en pepsi. Ha en flott dag
God morgen fra kontoret. Booket BCN for jobbtur, moderselskapet ut og waffe hjem. Blir nok ikke mange poengene, men litt lounge life i MUC på vei hjem. Ønsker dere alle en god midtveis.
Gledene fortsetter i dag, med overføring av både ekstrapoeng og statuspoeng fra diverse kort. Lifetime Gold nærmer seg med stormskritt! Men, må nok gå for EBD uansett, for at alle poengene ikke skal gå ut på dato.
Tøfler i SAS Business! Dette kan ikke domstolene i USA ha godkjent.. Forest Spring, kart og kamera, da trenger ikke jeg mer.
God formiddag fra Sandefjord! Solen er borte men det er fortsatt ganske varmt ute. Ikke så kjedelig å være inn da.. Akkurat lest inn nesten 200.000 rader med BOM-linjer fra gammelt til nytt ERP-system hos en kunde. Etter div. konverteringer av dataene er jeg godt fornøyd med kun 747(!) feil =) Ha en tallrik og korrekt lille-lørdag =) T-14 Japan F1
God ettermiddag frå heimekontoret nokre mil unna @Sunnfjordingen! Bookingfingeren er begynt å få rykningar etter at kona uoppfordra lurte på om eg ikkje skulle på tur igjen snart Har prøvd å roe meg med at eg skal vente til LH kjem med nytt produkt i F, men så er det noke med at ein kun lever ein gong. Uansett kjekt å følge med på kva moglegheiter som kan dukke opp utover hausten! Bestillt og på vei Lego er på ViaTrumf OG tar paypal (amex), så det blir jo reine kinderegget!
Middagsoppdatering fra SK983. Menyen ligger i meny-tråden. Gikk for laks, kylling og dobbel dessert: rabarbra- og jordbær bavarois og vaniljeis. Røkt laks var som røkt laks er. Kyllingen minnet om orange chicken på Panda Express og ispinnen var god!