Onsdag med utsikt over Oslo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ValdresBjarne, 17. mars 2021.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    IMG_20210317_071141.jpg

God morgon frå 13 etasje på The Hub og snart på jobb.
    Kva ikkje 950 kr gjer deg med platinum status i NCC.
    Her blir det utepils i kveld!

Spielhaug, Earl, Kristian and 23 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,504
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten er i ferd med å våkne til en flott deilig dag ...
    Litt kjølig ..
    423C634D-0059-4125-86AE-A9571E05FCCC.jpeg

Earl, Kristian, Flymunda and 15 others like this.
  3. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    IMG_20210317_075834.jpg God morgen med soloppgang fra det sørlandske. Isen ligger fortsatt, men dessverre ikke i en forfatning som tillater skøyting.
    Årets grågås-par ankommer sannsynligvis snart for å begynne dagens beiting på de få stråa som er å finne.
    Regner med at det er et par vi har hatt her noen år nå. De er uvanlig lite sky.
    Aksellererende smittetall:rolleyes:, snart er det vel bare gjessene som får fly:oops:.

Earl, Kristian, haifinn and 13 others like this.
  4. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,632
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra den Arktiske hovedstaden
    Siden det er dele et bildet dagen så ser det ut slik her nordpå: 16159653805914446708275019973056.jpg
    Det snør og det er -5°C her. Idag blir det ikke så veldig mye enn å dra på universitetet for et seminar. Så dermed avslutter jeg det hele her ved å ønske alle en flott dag.

Earl, Kristian, haifinn and 11 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,504
    Bonuspoeng:
    293
    17. mars 2020
    Den dagen skulle vi landet i Istanbul, men siden Tyrkia hadde stengt for transitt for oss som hadde vært i smittelandet Norge de siste 14 dagene ble vi nektet ombordstigning på Turkish sin B787-9 fra Bali 16.03.

Likevel var vi strålende fornøyd med at yngste datter og SAS hadde fikset oss nye billetter med avreise 17.mars med Singapore via SIN til BKK ....
    Natt til 17. tikket det inn en melding fra @Edvard om at Singapore hadde innført samme transittbestemmelser som Tyrkia, hvilket ville si at vi kom til å lande et døgn for tidlig.
    Hva nå?
    Nytt forsøk med datter og SAS, hun møtte en hyggelig svenske som mente at "min" og Turkish sin tellemåte av minst 14 dager var feil og han hadde ikke hørt om restriksjonene i Singapore. Etter litt prat gikk han likevel med på å flytte våre flygninger til 18.mars som var 15. dagen etter at vi forlot Europa ....

Det var gull å ha @Edvard her inne på Insideflyer som kunne bidra med verdifull informasjon.
    En annen positiv ting med Insideflyer, like før vi reiste til Bali sendte @Cforoe en melding ut på forumet om noen skulle til DPS og muligens ta med en gjenglemt iPad på flyplassen. Det fikset vi og iPaden kom trygt hjem til sønnen på Kapp.

Earl, Kristian, haifinn and 20 others like this.
  6. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen.

Jau, dei smittetalla er ikkje heilt god for tida.

Avbestilte ein elektriker i dag da eg ikkje vil folk inn i huset slik ting er nå, håper det blir bedre snart.

Earl, Kristian, mrhaakon and 9 others like this.
  7. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Solskinn og kaffe i koppen -bedre start kan en nesten ikke få.... :)
    Kundebølgen er avtatt, så nå er det litt forumtid innimellom. Sitter å tenker på noen MR i april og utover...men med tidenes oppblomstring tror jeg det forblir med tanken.

Ha en nyyydelig onsdag :):):)

Earl, Kristian, haifinn and 9 others like this.
  8. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Solskinn og fin dag.

Besøk av barnebarn til helgen er utsatt. Og så vi som skulle bygge Meccano, nyhandlet på Finn! Nå venter vi veldig på innsprøyting av litt kunstig smitte.

Ha en frisk onsdag!

SayWhat, Earl, Kristian and 10 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,716
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    I dag skjer det litt mer enn i går, men det er stille og rolig. På jobbfronten. Utenfor veggen på kontoret byttes det panel på huset. Lurer på når noen skal finne opp spikerpistol og sirkelsag som ikke lager lyd?? :p

Nyt onsdagen! :)

Bolle, SayWhat, Earl and 12 others like this.
  10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,505
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Første kopp kaffe er innabords, kopp nr to er på vei. Så var det noe med frokost da... det er både greit og ugreit med hjemmekontor, dersom man pendler så er man på en måte litt mer tvunget til å spise litt enten før man er på vei eller mens man er på vei. Nå flyter ting litt og magen bestemmer i stor grad når det skal fylles opp med noe. Skulle hatt hotellfrokost av typen verdt å stå opp for her i huset...
    #dagensrefleksjon

Ha en flott dag dere!

SayWhat, Earl, Kristian and 8 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,504
    Bonuspoeng:
    293
    Har du tatt dette opp med husbestyrerinnen?

SayWhat, Earl, EndreD and 3 others like this.
  12. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,505
    Bonuspoeng:
    183
    Kan gjøre det men frykter at det blir jeg som må stå for laging av frokost fremover... hun starter typisk på jobb et par timer før meg, så det er en risiko at jeg må begynne å stå opp grytidlig jeg også. Dét gjør jeg kun unntaksvis dersom jeg skal rekke et fly :p

Sunnfjordingen and Eddie47 like this.
  13. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,032
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag. :) Her er det på tide med en rolig formiddag og frokost etter en rolig nattevakt. Dagens minner på denne dato i Google Foto viste både Kambodsja for to år siden, og Cuba for tre år siden. Måtte flire litt når jeg så bildet fra sistnevnte. Med tre år spansk fra ungdomsskolen i bagasjen forhandlet vi oss frem til det vi trodde var en kjøretur til en sigarplantasje i Viñales. Lite forstod vi at når fyren sa "hiiiiiiiiih", så betydde det godt over en time på hesteryggen i tillegg til en time i bil for å komme frem. Ikke akkurat det jeg forventa, men både artig og en veldig fin ridetur!

20180317_132335.jpg

Last edited: 17. mars 2021
    Avixlo, SayWhat, Earl and 10 others like this.
  14. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,142
    Bonuspoeng:
    293
    Sagaen om TrøndelagsKraft fortsetter.

Ble vekket av en hyggelig fyr på Backoffice som fulgte opp mitt korte kundeforhold hos dem. Han ble overrasket over at jeg ikke hadde fått prismatches 10k EB poeng strømavtalen deres. Så vi ryddet litt opp i hva jeg var lovet på telefonen i for og etterkant av bestilling. Uten at han hadde lov til å gi meg tilsvarende prismatch.

Jaja...

Avixlo, SayWhat, Earl and 5 others like this.
  15. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,633
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå ein parkeringsplass i Sunnfjord. Madammen er og hentar eldstemann i barnehagen medan eg og yngstemann held fortet i P308. Neste stopp er moderen sin residens og kjøtkakemiddag. I kveld skal det handlast på ViaTrumf. Poeng må ein ha. Snart på tide å avbestille påskeferien òg. Eg lyt nok prioritere dåpen til yngstemann framfor å lufte gullkortet.

Eddie47, Avixlo, SayWhat and 8 others like this.
  16. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra en mindre corona-presset bydel som grenser til to hardt corona-pressede bydeler i Oslo. Etter å ha hatt fiskemiddag på mandag og hjemmelagd Gyudon + hjemmelagd karamellpudding i går, får familien ertesuppe til middag i dag. Senere i dag blir det vel litt handling på Viatrumf også da yngste gutten på to år har ødelagt den siste visp vi har og ny jobbtelefon skal anskaffes. Ellers skal jeg flytte en CT-tur til Taiwan fra november i år til februar 2022 og håper jeg finner en grei rute til og fra Taipei i kveld.

Image from iOS.jpg

160215759_10157725158492330_8113110031455334803_o.jpg

Last edited: 17. mars 2021
    RoadKing, holmen, SayWhat and 6 others like this.
  17. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,492
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Grenland. Så ble det dessverre den store avbestillingsdagen i dag:(
    Larvik har fått strengeste covid tiltak til 6 april. Dermed måtte jeg avbestille vårt påskeopphold på Farris bad. Gidder ikke på spahotell når spabading er stengt + ingen servering.
    I tillegg kasta jeg korta på vår flyvning Osl- Lax i slutten av mai. Innser at det er utopi. Måtte da også avbestille hotell på Gardermoen, og ennå verre. 4 dager på The Venetian i Las Vegas.
    Fuck Covid ass :mad:

holmen, SayWhat, Eddie47 and 5 others like this.

Del denne siden