Onsdag morgen og coronatest

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 26. jan 2022.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten
    I dag er det dagen før dagen og det betyr time hos Dr.Dropin!
    Måtte det gå bra, vi krysser fingrene både Eddie og jeg.
    Fruen foretok en psykoanalyse i går kveld og mente at reisen til LAX er galskap og "veldig rart", ja ja hun har observert denne galskapen i ulike varianter de siste 50 år ...

Eller er det vel ikke mye å snakke om?
    Fruen skulle ha ny sovesofa til hytten og Bohus Åsane tok AMEX og det var jo bra.
    Ellers blir det 1A på SK931 i morgen, sikkert et bra sete, der har jeg aldri sittet før.
    Livet er lett!

T-1 til LAX

Kristian, Jeanette, oleredv and 30 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,561
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

Lykke til med test og turen @Eddie47
    Du verden, dette skal gå bra :)

Ha en strålende onsdag alle bonusnisser, hva med en løyromspizza til lunsj eller middag?

upload_2022-1-26_8-3-37.png

Last edited: 26. jan 2022
  3. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,153
    Bonuspoeng:
    293
    God Onsdag morgen.

Whereby og teams møter og undervisning hele dagen. Nå skal middelaldrende helsepersonell vise sin manglende digitale kompetanse.

:)

T-16 til neste intercontientale

Kristian, Earl, SayWhat and 16 others like this.
  4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. I dag blir det å være brannman i Industrivernet. Kjører øvelse. Pusteluft og gassbrann. Jihaa
    Ha en varm dag

Kristian, Earl, SayWhat and 16 others like this.
  5. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Goooooooooooooo morgen ifra kontoret.

Covid tallene bare stiger, men innleggelser er fraværende. Et meget godt tegn.

Konklusjonene ifra de uttalte e-konsultasjonene tilsier at dette er en mild forkjølelse, mellom 3-5 dagers forløp, og håper virkelig at dette er slutten på Covid pandemien... De må da fjerne alle smitteoppsporing, gi sparken til hele Dr crap inn, og alle andre kjeltring aktører som har et sugerør inn i statskassen...

Fortvilte sykepleiere som har en økende grad av utbrenthet, har nå ankommet legekontoret og mistet livsgnisten... Det er utfallet av helsevesenet maraton løp siden mars 2020.

Vel, utover dette, så er det en enorm glede å sette foten sin på OSL, svippe innom søte bror, før vi besøker Herren i 11 Downing Street. Bobler og fly er vel livets motto?

Power går på tilbud, nye Iphone frister, er det behov? Nope, trenger vi en ny fancy smart telefon, nope, er telefon min ødelagt, nope, men trenger en omsetningen på MC, YES SIR ;)

Ha en fin fiiiiiiiiiiiin onsdag. :)

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

I dag skal vi på konsert med 198 andre, deriblant Dronningen. Vi skal alle lytte til instrumentenes dronning: Det berømte Gloger-orgelet.
    I morgen er det husets egen dronning som skal være i fokus, da må vi spille på andre strenger. Det kan vi vel klare?

Venter fortsatt på svar fra Gullmailen. Hvor vanskelig kan det være å flytte oss fra X til I når det er åtte ledige plasser, og vi skal videre med I?!!

Lykke til med opplæring av de voksne, @ccurrahee. Det kan gå bra.
    God tur til @Eddie47 , og må dagen bli fin for alle IFere!

Kristian, Earl, SayWhat and 13 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Snart konferanse. For to år sidan var eg på konferansen fysisk og fekk kombinert den med IF-treff på Sumo Solli. Det var tider det. Vi får håpe @drsyk sin optimisme kring omicron vert røyndom slik at vi snart kan setje ny IF-rekord i sjøslag (i HKG?). Og ikkje minst få kunne fly rundt utan munnbind framfor fjeset. Blir det oppgradering på flyginga over fjorden, @Eddie47?

Roger i Nordnet spår positiv børsopning.

T-78 til CPH
    T-117 til LAX/SFO
    T-172 til MNL/TPE

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Hadde du lest hele første innlegg ...

SayWhat, democomputer, obay and 2 others like this.
  9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,524
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Kun halvannen uke igjen til jeg skal teste Flyr for første gang, for det er jo det man gjør når man først er blitt fersk diamant i SAS? Til flyplassen med Vy, fly med Flyr og sjekke været på Yr... det der er ikke snille bedriftsnavn for oss som knapt klarer å skille mellom i og y lyden.
    Blir kjekt å oppleve et nytt selskap, det er lenge siden. Ved ankomst på OSL så jeg også noen Norse fly parkert. Er spent på hvilket prisleie de legger seg på foran i kabinen.

Ha en flott dag alle sammen :)

Kristian, tobeornot999, Earl and 13 others like this.
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret!
    I dag var det plutselig croissanter på bordet, lurer på om det er dårlige nyheter i anmarsj, siden noen prøver å blidgjøre oss ansatte? :eek::rolleyes:o_O

Ga bort en sovesofa i går @Eddie47 , men da hadde det jo ikke blitt noe omsetning på kortet.

Har ventet på oppdaterte billetter til Ouagadougou, de kunne ikke billetteres med en gang, tydeligvis. Men de kom akkurat nå, så da er det klart for tur til landet hvor presidenten ble avsatt av militæret for to dager siden. (Det er nok relativt stor fare for at vi ikke reiser)

Straks av gårde til tannlegen, satser på null hull i år også.

T-3, jeg følger etter @Eddie47 til LAX. Det gledes!

Ha en fin onsdag, folkens!

11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Det er strukturell rasisme, lagt inn for å slippe å få oss utlendinger inn i landet. :p

RoadKing, obay, Lars J and 1 other person like this.
  12. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen folkens!

Ser det er ledig på awardfares i first på LH til MEX fra FRA, men CT-telefonen vil ikke finne. Opptil tre ledige på alle prorgammene, noen som har tips?

Kristian, Earl, SayWhat and 8 others like this.
  13. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Lykke til Herr @Eddie47 vi sier Dr.Kjeltring på fagspråket... Det sees frem til et svært levende reisebrev :)

Flyrlavt, obay, Tonjemo and 2 others like this.
  14. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,617
    Bonuspoeng:
    183
    I følge ett annet forum så skal det være mulig å booke opptill ett par dager før avreise, men det krever at det er 5 eller flere seter ledige, om dette er fasit vet jeg ikke men kan gi en pekepinn

obay, rimitone and Tonjemo like this.
  15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke lett å finne noen som tar en antigentest med garantert svartid eller?
    Kunne fastlegen gjort det?

obay and Lars J like this.
  16. Flyingdutchman

Likes mottatt:
    23,524
    Bonuspoeng:
    183
    Lars J liker dette
  17. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Etter at det ble endret til 48t rekker vi ikke det lenger, men da det var 72 t har jeg tatt flere på kontoret. Ingen med red eye flight får svar i tide, men har du sen avgang tikker svaret inn ila ettermiddagen.

VERDENS BESTE NYHET IFRA DANMARK:
    Samtidig oppfordrer Heunicke til at covid-19 fra den samme datoen ikke lenger ses på som en samfunnskritisk sykdom.

Snart er faenskapet over HIPP HIPP HURRRRRRRRAAAAAAAA

tobeornot999, Earl, EndreD and 6 others like this.
  18. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,617
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland,
    ser ut som mange har tenkt seg til LAX, meg inkludert.

T-4 for min del. Med en reisetid på totalt 68 timer T/R OSL skal rundt 19 tilbringes i LAX, resten på fly eller i transitt. Galskapen lenge leve..

Kristian, tobeornot999, Earl and 12 others like this.
  19. Tonjemo

Tonjemo Medlem

Likes mottatt:
    409
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Tigerstaden. Nervepirrende start på dagen, med mannens time på teststasjon. Men den viste negativt så da blir det tur til New York i morgen.
    Det føles helt uvirkelig!

Vanligvis er jeg en ganske lugn reisende, men kjenner litt mer på stresset denne gangen.
    Men nå har jeg innreiseskjema, covidpass, cleared to travel attest og reisefølget har negativ test - da er vi vel good to go?

20. Flyingdutchman

Likes mottatt:
    23,524
    Bonuspoeng:
    183
    Men så kommer en såpass mutert variant at den kalles for covid-22... Nei, får satse på at det ikke skjer.
    Eneste store fordelen med covidopplegget er hjemmekontor, selv om jeg vet at det er mange som ikke er enige med meg der.

SayWhat, RoadKing and Eddie47 like this.

Del denne siden