God morgen fra det Indre Østfold! Står og venter på en kollega for tur til OSL og deretter Bergen med SK255. Det kan se ut til at det blir en morsom avslutning på flighten, windy og yr ymter frempå om både vind og nedbør i relativt store mengder. Ja, ja, hva gjør man ikke for kundene… Ha en flott dag!
God morgen fra hjemmekontoret! Blir en Spa weekend kommende helg, det blir digg før julestria setter inn. Spent på om det blir noen oppgradering på et fullt hotell. Ha en strålende onsdag alle IF-ere
God morgen fra kontoret på Skjervøy Skulle egentlig vært på jobbtur til Lyngseidet idag, men igår kveld ble avgjørelsen fra Nord-Troms plan og eiendom at vi utsetter til imorgen. Brua fra Skjervøy er enn så lenge åpen, men sjefen tar hjemmekontor for han har pendlerbolig rett over grense til Nordreisa og ferja mellom Olderdalen og Lyngseidet har blitt innstil. Per nå er det vindkast på 20m/s Faktisk ikke kjempe store forsinkelser i flytrafikken her i nord enda da Så ønsker alle en fin uværsdag om dere har sånt vær da, ellers en fin onsdag.
God morgen fra bortekontoret like sør for kommunegrensen til Oslo. Reisefri uke og passelig balanse i livet etter en intens forrige uke, så det lover godt. Ha en solid en, enten det er ute i stormen eller komfortabelt på et varmt kontor med rykende fersk kaffe.
God morgen fra Smestad. Like før jeg skal dra avgårde til morraspinning. Og så blir det laptopen på fanget i sofakontoret hjemme resten av dagen. Men i morra skal det flys - endelig
God morgen. Rolige forhold i Sølvbyen, som nesten alltid. Eks-forloveden savner litt kuling i kasta. Dagen er viet til snøfresere. Selge med en hand og kjøpe med den annen. Med riktig timing blir det noen MC-poeng. Ha en trygg og trivelig dag!
God morgen fra et kontor på Helsfyr. Kontrastene fra Shangahai i går er store. Etter å ha truffet pute hjemme kl 01.30 i natt var det hardt å bryte seg opp for full møtedag i dag.. Vi skal vel stå han av. Ha en fin flydag!
God formiddag fra SK1467. CRJ900 i dag og vi sitter nå og venter på buss #2 som blant annet har med noen passasjerer som hadde short connection på OSL. Får håpe andre ikke mister connetion sin på CPH på grunn av denne forsinkelsen da … Ellers er SAS i det gavmilde hjørnet i dag (vet ikke om det er black week tilbud) og påstår at jeg har 11 av 10 års opptjening til LTG og dermed -1 år igjen Jaja, sånn går nu dagan! Ha en strålende en
God formiddag fra Porsgrunn. Avreise i morra. Flyr Osl-Cph. Lander ca kl 20.00 i Køben. Videre på fredag formiddag-CPH-IST og IST-MLE. Er det mulig å sjekke inn bagasjen helt frem til Maldivene fra OSL? eller må vi sjekke inn igjen på CPH?-noen som vet? Greit å vite om toalettsaker osv bør pakkes i kabinkoffert. Reisefeberrrr
Ha alltid toalettsaker og det nødvendigste du trenger for 2-3 dager i kabinkofferten .. Lærdom etter manglende koffert i Cancún, den sto igjen i CPH
God ettermiddag fra FCL på FRA. Hyggelig overfart fra ORD på sete 1A og K. Hadde opprinnelig 1K og 2K, men fikk byttet med en hyggelig herremann i 1A. Så da fikk kona og jeg sitte litt nærmere hverandre. Hun fikk sin nevnt sjekket inn bagasjen hele veien fra SAT til OSL, og slapp å gå ut av sikkerhetskontrollen på ORD. Jeg skulle møte henne i Polaris. Men, innsjekk på ORD begynner kl 18, og ikke 1730. Så jeg måtte vente på den.. Men fikk "eskorte" til Polaris av en myndig dame, som snek meg forbi alt av køer. Det var egentlig fullt i F (og veeeeldig mange ledige seter ellers på flyet), men damen kunne fortelle meg at ett av setene i F ikke fungerte. Og vedkommende som satt der var nedgradert til Biz. Det må ha vært ganske irriterende om han fikk vite at det var enda et sete ledig, siden det var en no show.. Flyturen ORD-FRA er altfor kort.. Fikk spist mat, drukket vin, sett litt på fjernsyn, og så var det et forsøk på noen timer på øyet. Men, det var veldig mye turbulens, så det ble med innebygget "massasje" i sengen. Sjarmøretappen til OSL gjenstår. Dessverre er det ikke bussgate. Ha en fin en! T-8 til LAX.
Er flytur her også i dag, LX via ZRH og rett hjem. Kort stopp, 25 min i loungen så rekker ikke scampi; Heldigvis apron og bil ut til flyet. Edit, LX tester elektrisk;
Hilsen fra Seattle igjen. Det ble noe gaveinnkjøp i et galleri i «Little Norway» litt utenfor Seattle. Fikk også pratet med en av kunstnerne med røtter fra Ålesund. Litt norsk kan hun også.