God morgen fra «bestefars disco-taxi», det er klart for hjemreise fra LJU. Turen går via FRA og satser på å være på OSL rundt lunsjtider, da er det klart for noen dager høstferie på hjemmebane. LH bydde på hyggelig e-post i går; Ha en strålende dag folkens Edit; ble/blir en «kickstart» på høstferien;
God morgen fra Grenland. To nattskift unnagjort- nå fri i to dager. Satser på kino med fruen i ettermiddag. Må være to år siden sist. Kjører seff smoking og Bollinger Evt joggebukse og popcorn.. Ha en rekylfri dag.
God morgon frå Aust-Finnmark! Her starta dagen kl. 05 fordi då skulle pandionkatten ha sørvis... Loungeverten var ganske så gretten, så kattekreket fekk ingen varme ord med seg ut i morgonjakta... Vel, heldigvis ser reiseåret 2022 til å bli bra: – Roma og Aten er bestilt. – Dublin og Shetland så godt som bestilt. – Både Island og Færøyane er på blokka. Vindfullt, men sol i nord, så dagen kan bli bra Ha ein fin-fin onsdag, folkens!
God morgen! Kaffe i hjemmeloungen, før avreise til kontoret. Island-turen er plutselig rett rundt hjørnet, så jeg må finne ut hva vi skal gjøre der, bortsett fra å spise mat og drikke øl. Ha en deilig onsdag!
God morgen fra bykontoret. T-0 til covidtest T-1 til første etappe av høstferien T-2 til første tur over dammen på lenge Gleder meg! Ha en flott dag alle sammen
God morn! Her sitter bookingfingeren klar for en diamant-run til LAX i november i smart plus - ca 70k status poeng. Noen som husker hvor mye poeng en må ha for biz upgrade... ?
Husk å sjekke Friends&Family, fort gjort å spare noen tusenlapper på hvis det tilfeldigvis klaffer med dine reisebehov.
God morgen fra solkysten uansett hvor du er i land eller i luften eller i utlandet eller her i verdens vakreste by .. Nå fylles appen av spennende reiser: Tromsø, Oslo, Vietnam, Los Angeles, København og Dublin .. verden begynner å kjennes ok ut. Snart fysioterapeut .. det er en hard kur både for reiselysten og kroppen. Snart er det klart for tredje dose!
God morgen fra Brno. På vei ned til frokost og etter det kjører vi tilbake til Praha. Ettermiddagen i går ble tilbrakt i en bunker hvor jeg fikk et stjernebilde av min yngste datter Fikk testet det som skal være Brno sin beste restaurant, Vittorio. Det smakte Ha en flott onsdag alle IF-ere
God føremiddag frå heimekontoret. Her går det unda med kaffi og arbeid før det vert middag hjå moderen. I går opplevde eg at ViaTrumf vart tema på eit møte og omtalt lite fordelaktig. Det er kanskje vanlige folk sin tur i politikken, men neppe i dei eleverte klassar.
God morgen fra Viken Her venter kun T-0 Grilleriet. Tenker på jule turen går i vasken, for en tragedie, og nå som Danske EBD mailen er borte , blir et agent rullering begynner å ring rundt lunch tider og ønsker meg selv lykke til. Vil på long haul Skal spise og drikke (litt) meg bort idag Ha en super dag folkens.
Guten morgen auf Oslo. FF ble benyttet til kompistur til Berlin. Ikke helt ønsket destinasjon, men kompis har ikke vært i byen, og de byr på mye bra av mat og drikk, så heller ikke så galt. Blir også melkerute for å melke 4x. OSL-ARN-CPH-BER-CPH-ARN-OSL. Får se om det har kommet en hyggelig lounge i Berlin, ikke vært der før, som mange har påpekt før, Tegel ikke så mye å skryte av. Ellers regn og grått, så alt er som normalt.
God formiddag fra Berlin! Hjemreisen er like rundt hjørnet, så passende nok kom solen frem igjen etter et par dagers fravær. Et fravær som ble taklet greit nok, oppdaget at de selger øl innendørs også… Snart går turen pr tog til BER. Haster egentlig ikke, basert på loungebesøket der i september, så man rekker noen siste kuchen und kaffee i solen først. Ha en topp onsdag!
LH-loungen på BER er hyggelig nok, men tilbudet av spiselige goder var svært korona-begrenset i september, i alle fall. Kan jo håpe det normaliseres der også, om ikke lenge. Ellers er det jo næring å hente i flaskeform...
God morgen fra Bastø V. Harry'en dukket opp i dag. Nå får vi se hvor søt søta bror er etter å ha vært alene så lenge. Ha en fin dag!
God formiddag fra Tigerstaden. Akkurat fått 2 negative prøvesvar på covid test tatt på OsloHelse så da blir det tur til MLE om ikke mange dager, er så gira at jeg tror jeg skal tjuvstarte på ett reisebrev allerede i dag.
Oppdatert info per idag: muligens en marginal forbedring på matfronten. Fremdeles ingen fast føde å snakke om, annet enn brezel, men et par suppe/grytevarianter var det. Purresuppen med salami var god, den. Og ja, de hadde satt frem to typer bobler i drikkeavdelingen! Men begge var prosecco, og der går jammen meg grensen...